Věrnostní a slevové programy vracejí zákazníka k opakovaným nákupům, jejich rozhodnutí preferovat právě váš produkt spoluutváří hodnotu značky a generuje zisk. Jak tedy budovat loajalitu? Slevy fungují… Vždy budou existovat skupiny zákazníků, které se zaměřují na slevy, a které atraktivní číslice na cenovce přiměje k dokončení nákupu. Některé obchody tak z nižších cen velmi profitují – jenže přicházejí o příležitost vybudovat hodnotnější spojení se zákazníky. …ale pozor na devalvaci produktu. Pokud budete svůj sortiment držet dlouhodobě na zlevněných cenách nebo budou cenové akce příliš časté, zákazníci si na nižší cenovou hladinu zvyknou a budou ji považovat za standardní. Následně přijde velké zklamání, když se zrovna zákazník trefí do nezlevněného období. Do této smyčky je poměrně jednoduché svůj brand dostat, naopak je extrémně náročné se z něj vymanit bez šrámů na zákaznickém vnímání. …ale nižší cena není běh na dlouhou trať. U zákazníků prahnoucích po hlubší interakci s oblíbenou značkou či službou platí: Stavebním prvkem skutečné loajality je kvalita produktu, příběh, poslání. To vše ovšem vyžaduje čas a marketingové odborníky, kteří vám pomohou komunikaci do posledního detailu vyladit pro potřeby zákazníků. Jinými slovy, jde o způsob, jak se s nimi autenticky a emocionálně spojit bez přímé výzvy „Kup to!“. Určitě vás napadnou důvody, proč by s vámi měli zákazníci utvořit pevnou vazbu. Co milují, co je baví? Osloví je charita nebo volnočasové aktivity? Trefíte se do jejich vášní, leží jim na srdci ekologie a udržitelnost? To zásadní se dozvíte prostřednictvím dotazníků či rozhovorů a odpovědi budou zrcadlit jejich očekávání od věrnostního programu. Odměňování zákazníků za související nákupní chování je skvělý způsob, jak navázat trvalejší vazby, nicméně musí být cílené a relevantní. Jednou z největších chyb je domněnka, že to, co by se líbilo mně, bude se automaticky líbit i zákazníkům. Dvě malé rady na závěr: Je důležité shromažďovat primární data přímo od zdroje, tzn. od vašich zákazníků, nespoléhat pouze na data třetích stran.Je klíčové investovat do digitalizace a propojení napříč všemi kanály (omnichannel marketing). Implementace takové strategie vylepší zákaznickou zkušenost a v důsledku i loajalitu (více v článku, kde se věnujeme aktuálním trendům customer experience v retailu). Jde-li vám o skutečné zefektivnění stávajícího věrnostního programu, potřebujete-li zmapovat zákaznické chování a odměny, ozvěte se nám. Pomůžeme vám vaše zákazníky pochopit a upevníme jejich loajalitu. Jistě se najde důvod, aby utráceli u vás a zapomněli na konkurenci.
PINK CHICK Věrnost u PINK CHICK se vyplácí! Věrnostní program funguje na bázi sbírání bodů Výše slevy: až 10% Hodnota bodů: 2body=1Kč Registrace: Přes můj účet horní lišta v pravo. Jak získat body: Za každý kus zboží v kategorii: V-Strings obdržíte 20
Těší nás Váš zájem o naše produkty, které Vám nabízíme již 30 let. Do konce léta jsme si pro Vás připravili jedinečnou nabídku – SLEVU 13 % NA VŠECHNY PRODUKTY. Stačí zadat kód ,,NABYTEKPECH13“ při Vašem nákupu na našem e-shopu nebo si zajeďte vybra
projít na článekJakou máte zkušenost s touhle optikou a s kvalitou jejich sortimentu? Dostala jsem od kolegyně poukaz a chtěla bych si pořídit nové brýle. Ona tam prý chodí a je spokojená. Já jsem většinou brýle kupovala jenom z malých optik. V Read More Zkušenost s brýl
Už je to tu, už je to tu! Sleva 10% na všechny šátky Lenire a nosítka KiBi z nich ušitá :)
projít na článekNekonečné moře slev! Líbila by se vám EXTRA sleva na již zlevněné zboží? Nezmeškejte tedy naši výjimečnou EXTRA DODATEČNOU SLEVU 10 % na vše, co naleznete v kategorii VÝPRODEJ! ...ČÍST DÁLE »
projít na článek