5 kroků pro organizaci e-mailů v Outlooku, které vám ušetří hodiny dohledávání staré komunikace

Dobře zvládnutá organizace e-mailů pomáhá firmám zlepšit interní komunikaci a zvýšit produktivitu. S jakými problémy se při organizací e-mailů v Microsoft Outlook potýkáme? A hlavně, jak je můžete překonat a nastavit efektivní systém správy e-mailů? Problém Outlooku spočívá v absenci centralizovaného systému pro ukládání a organizaci e-mailů. V lepším případě si uživatelé třídí zprávy do složek a podsložek, ale ani to nezaručuje rychlé vyhledávání konkrétních e-mailů. Dohledat měsíce starou komunikaci s konkrétním zákazníkem a zorientovat se v ní někdy zabere spoustu času. Dalším problémem je obtížné sdílení e-mailů s ostatními ve firmě. Přeposílání e-mailů je otravné a často vede ke zmatku. Mezi lidmi se přeposílá více kopií stejné komunikace, takže je obtížné určit, která verze je nejaktuálnější. Peklo začíná v momentě, kdy je kolega, který e-mail od klienta obdržel, na dovolené. Někdy tak musíte zavolat samotnému klientovi a požádat jeho, aby vám zprávu přeposlal. A to má hodně daleko k profesionální image, kterou se ve firmě snažíte pěstovat. Naštěstí jsou tyto problémy dlouhodobě dobře známé a na trhu existují aplikace pro správu e-mailů, které jsou určeny pro týmovou práci, nejen pro jednotlivce. Výhody softwaru pro sdílení e-mailů Software pro sdílení e-mailů ve firmě může nabídnout řadu výhod: Zlepšení komunikace a spolupráce: Členové týmu mohou pomocí softwaru sdílet e-maily a pracovat na nich společně v reálném čase. Lepší organizace: Software může týmům pomoci uspořádat e-maily podle kontaktů, společností, příležitostí, projektů nebo libovolných dalších kritérií, což usnadňuje dohledávání staré komunikace. Zvýšená produktivita: Díky zefektivnění správy e-mailů může software týmům pomoci ušetřit čas a zvýšit produktivitu. Transparentní komunikace: Každý člen týmu může vidět, na jakých e-mailech jeho kolegové pracují, a hlavně má přístup k předešlým konverzacím, což zlepšuje transparentnost a pomáhá předcházet nedorozuměním při komunikaci s klienty. Lepší služby zákazníkům: Díky softwaru pro správu e-mailů mohou týmy rychleji a efektivněji reagovat na dotazy zákazníků. Přístup odkudkoli: Mnoho softwarových řešení pro správu e-mailů nabízí mobilní aplikace nebo webová rozhraní, která týmům umožňují přístup k e-mailům a jejich správu odkudkoli. Protože se v tomto článku zaměřujeme na uživatele aplikace Microsoft Outlook, ukážeme vám, jak může eWay-CRM pro Microsoft 365 pomoci vám a vašemu týmu efektivněji organizovat a sdílet e-mailovou komunikaci. Jak začít 1. Aktivujte si eWay-CRM pro Microsoft 365 a vytvořte si účet (vytvořte také účty všem, kdo s vámi budou sdílet data). Nemějte obavy, eWay-CRM můžete začít používat zdarma. 2. Po vytvoření nového účtu eWay-CRM si naimportujte své kontakty (a vytvořte projekty, na kterých pracujete). Podívejte se na kompletní návod na import kontaktů z Microsoft 365 3. Jakmile naimportujete kontakty do eWay-CRM, zobrazí se vám v pravém panelu v Outlooku všechny potřebné informace o kontaktu, od kterého jste obdrželi e-mail. E-mail můžete také snadno uložit a sdílet s kolegy. Podívejte se na kompletní návod na ukládání e-mailů do kontaktů (projektů apod.) 4. Na kartě projektu (nebo kontaktů atd.) se pak zobrazí všechny související e-maily včetně příloh. TIP: S eWay-CRM Free máte k dispozici 200 MB úložného prostoru pro dokumenty a e-maily. Díky akci Gigabajty za recenzi však můžete svůj úložný prostor snadno navýšit, aniž byste museli přejít na některý z placených plánů. 5. Když přijde další e-mail, zobrazí se vám v pravém panelu kontakt s historií všech e-mailů. Využijte Outlook na maximum Obliba aplikace Outlook ve firemním prostředí, stejně jako dalších aplikací ze sady Microsoft 365, má své důvody. Má však některá omezení, pokud jde o týmovou práci, a ty pomáhá odstraňovat eWay-CRM. Pokud máte nainstalovaný Microsoft Outlook pro Windows, určitě vyzkoušejte doplněk eWay-CRM, s nímž můžete Outlook využívat naplno. Nebo vyzkoušejte aplikaci eWay-CRM Mobile, pokud jste často na cestách. S eWay-CRM můžete pracovat kdykoli a kdekoli. The post 5 kroků pro organizaci e-mailů v Outlooku, které vám ušetří hodiny dohledávání staré komunikace appeared first on eWay-CRM.

projít na článek

Jaké novinky přináší eWay-CRM 7.4?

Poslední dva roky vývoje eWay-CRM přinesly spoustu revolučních novinek. Kompletně jsme předělali uživatelské prostředí, představili jsme novou eWay-CRM pro Microsoft 365, a výrazně jsme rozšířili možnosti eWay-CRM Web. eWay-CRM 7.4 je další krok na cestě

projít na článek

Jak nastavit podpis v Outlooku

VĚDĚLI JSTE, že si v Microsoft Outlooku můžete nastavit automatický podpis pro odchozí e-maily? Podpis snadno přizpůsobíte vaší firemní identitě, může obsahovat text v různých formátech i obrázky, jako třeba logo společnosti. Jakmile podpis vytvoříte, vyb

projít na článek

Přichází One Outlook pro Windows: Stojí opravdu za upgrade?

Už se těšíte, až si budete One Outlook moct vyzkoušet? Pokud máte nainstalovaný klasický Outlooku pro Windows a předplatné Microsoft 365, můžete přepnout na novou verzi a vyzkoušet si ji (preview One Outlooku byla zatím dostupná pouze pro účastníky progra

projít na článek

Digitalizujeme procesy i v prostředí Outlooku

Data vznikají již v Outlooku? Ale samozřejmě! ORTEX tvoří doplňky Outlooku pro digitalizaci obchodních procesů V dnešním rychle se rozvíjejícím digitálním světě je efektivita a automatizace klíčem k úspěchu každého podniku. Chytrá řešení automatizace opak

projít na článek

eWay-CRM s vydáním verze 7.2 opět zrychluje

Po vydání sedmé generace eWay-CRM přichází další aktualizace. Všichni uživatelé jistě ocení rychlejší otevírání oken v Outlooku. Kromě optimalizace našeho software jsme se ale věnovali i vývoji nových funkcí. Podívejte se, jaké novinky přináší eWay-CRM 7.

projít na článek