Digitalizujeme procesy i v prostředí Outlooku

Data vznikají již v Outlooku? Ale samozřejmě! ORTEX tvoří doplňky Outlooku pro digitalizaci obchodních procesů V dnešním rychle se rozvíjejícím digitálním světě je efektivita a automatizace klíčem k úspěchu každého podniku. Chytrá řešení automatizace opakujících se činností budou rozhodovat o efektivitě a úspěchu. ORTEX vytvořil jedno takové řešení pro zákazníka SAPELI – doplněk Outlooku, který umožňuje rychlou digitalizaci procesů akceptace nabídky zákazníkem (přijetí objednávky) nebo reklamace a její automatické vložení do ERP systému OR-SYSTEM Open. V tomto článku si přiblížíme výhody tohoto inovativního rozšíření a zamyslíme se nad dalšími možnými scénáři, které by ORTEX mohl dále nabídnout. Odhalení potenciálu Outlooku Outlook je jedním z nejpoužívanějších e-mailových klientů na světě, a mnoho uživatelů tráví v tomto prostředí obrovské množství času. Přestože je primárně zaměřen na správu e-mailů a kalendářů, může být využit i pro další úkoly, jako je zpracování nabídek, objednávek apod. Díky doplňku Outlooku se tento proces stává mnohem snadnějším, efektivnějším a automatizovaným.  Výhody doplňku Outlooku od ORTEXu pro SAPELI Rychlá digitalizace procesu potvrzení nabídky: S doplňkem od ORTEXu mohou zaměstnanci SAPELI rychle a snadno ukládat akceptované nabídky do ERP systému přímo z Outlooku. To výrazně zkracuje dobu potřebnou pro přenos informací z e-mailového systému do ERP systému. Automatické založení do OR-SYSTEM Open: Doplněk rozpozná číslo nabídky nebo umožní jeho vložení uživatelem a poté se postará o automatické přiložení přílohy přímo do OR-SYSTEM Open, což eliminuje manuální práci a snižuje riziko chyb. Zvýšení efektivity: Díky možnosti pracovat s potvrzením obchodní transakce přímo v prostředí Outlooku nemusí zaměstnanci SAPELI přepínat mezi různými aplikacemi a okny, což vede k výraznému zvýšení jejich efektivity a produktivity. Snadná integrace: Doplněk Outlooku je snadno integrovatelný do stávajícího prostředí zákazníka, funguje v jeho desktopové i cloudové verzi a nevyžaduje žádné složité technické úpravy. Další možné scénáře pro rozšíření Outlooku Integrace CRM systému: Již je k dispozici další doplněk, který umožňuje integraci systému Open CRM přímo do Outlooku. Zatím slouží k plnění historie komunikace, ale do budoucna by mohl uživatelům umožnit i další činnosti v CRM, aniž by museli přepínat mezi různými aplikacemi. Přijetí poptávky nebo objednávky: tyto první kroky v průběhu obchodního případu velmi často začínají v Outlooku. Jedná se tedy o jeden z prvních procesů, kde by se dalo uvažovat o efektivní digitalizaci a zjednodušení. Správa úkolů a projektů: Dalším potenciálním scénářem je rozšíření Outlooku o funkce správy úkolů a projektů. Zaměstnanci by tak mohli v jednom prostředí sledovat a spravovat své úkoly a projekty, což by opět zvýšilo jejich efektivitu a organizaci. Zakládání požadavků do interních helpdesků: větší organizace zpravidla již mají interní systém pro správu požadavků. E-maily v Outlooku stále tvoří velmi významný komunikační kanál, kudy takové požadavky přicházejí a integrace by velmi ušetřila čas. Přijímání žádostí od uchazečů o zaměstnání, jejich sdílení a začátek procesu výběru uchazečů. Doplněk Outlooku od ORTEXu pro zákazníka SAPELI je dalším příkladem inovace a automatizace, která usnadňuje a zrychluje každodenní pracovní procesy. S výhodami, jako je rychlé zpracování úspěšné nabídky nebo přijetí reklamace a jejich automatické založení do ERP systému, je tento doplněk v této firmě již nepostradatelným nástrojem. ORTEX navíc přemýšlí i nad dalšími možnými scénáři, které by mohly pomoci zaměstnancům ve správě zákaznických vztahů, úkolů, projektů aj. Můžeme splnit i vaše další specifická přání a požadavky na automatizaci, doplněk Outlooku umíme udělat zcela na míru. S takovými inovacemi se Outlook může stát ještě větším pomocníkem při zvýšení produktivity a úspěchu podniku. Doplněk Outlooku otevřený vpravo na pracovní ploše Outlooku: The post Digitalizujeme procesy i v prostředí Outlooku appeared first on ORTEX.

projít na článek

Ztratil se vám soubor v novém Outlooku? Takto ho rychle najdete

Kdo hledá, najde. A kdo najde, ten je efektivnější. Proto pro vás mám pár rad, jak postupovat, když si nebudete jisti, kde hledat tolik potřebný soubor v Outlooku. Obsah: Hledání souborů v Outlooku Jak v novém Outlooku neztratit už ani jeden soubor? Už

projít na článek

V záplavě e-mailů: 9 tipů, jak na správu Outlooku od těch nejzkušenějších

1. Nastavte si pravidla Tip 1: Využijte automatického rozřazování e-mailů: Vytvořte pravidla pro automatické rozřazování e-mailů v Outlooku. Určete, do jakých složek se mají zprávy ukládat dle jejich adresy odesílatele, klíčových slov, nebo důležitosti.

projít na článek

Nový Outlook: Malá příručka (nejen) pro začátečníky

Obsah: Jak otevřít nový Outlook V novém rozhraní jako doma Nový Outlook dle vašich představ Tečka na závěr Jak otevřít nový Outlook Pokud jste již přešli na operační systém Windows 11, tak již nový Outlook používáte a ani o tom nevíte. Aktualizoval se t

projít na článek

Copilot v Outlooku: Pravý klíč k produktivitě, nebo jen „další AI nástroj“?

Poznámka Copilot vyžaduje zvláštní licenci: Pozor, tato licence není automaticky zahrnuta ve všech plánech Microsoft 365. Váš administrátor ji musí zakoupit a ve vašem účtu aktivovat. Zkontrolujte si klienta Outlook: Pokud má vaše organizace všechny potře

projít na článek

Zrychlete svůj Outlook. Zde jsou nejlepší tipy, jak na to

Čas jsou peníze. Je proto potřeba nakládat s ním opatrně. Mám pro vás ty nejlepší tipy, jak zajistit, aby váš nový Outlook fungoval naprosto bez problémů. Jak si jej nastavit, abyste docílili vyšší produktivity. A aby se vám s ním celkově lépe pracovalo.

projít na článek