Digitalizujeme procesy i v prostředí Outlooku

Data vznikají již v Outlooku? Ale samozřejmě! ORTEX tvoří doplňky Outlooku pro digitalizaci obchodních procesů V dnešním rychle se rozvíjejícím digitálním světě je efektivita a automatizace klíčem k úspěchu každého podniku. Chytrá řešení automatizace opakujících se činností budou rozhodovat o efektivitě a úspěchu. ORTEX vytvořil jedno takové řešení pro zákazníka SAPELI – doplněk Outlooku, který umožňuje rychlou digitalizaci procesů akceptace nabídky zákazníkem (přijetí objednávky) nebo reklamace a její automatické vložení do ERP systému OR-SYSTEM Open. V tomto článku si přiblížíme výhody tohoto inovativního rozšíření a zamyslíme se nad dalšími možnými scénáři, které by ORTEX mohl dále nabídnout. Odhalení potenciálu Outlooku Outlook je jedním z nejpoužívanějších e-mailových klientů na světě, a mnoho uživatelů tráví v tomto prostředí obrovské množství času. Přestože je primárně zaměřen na správu e-mailů a kalendářů, může být využit i pro další úkoly, jako je zpracování nabídek, objednávek apod. Díky doplňku Outlooku se tento proces stává mnohem snadnějším, efektivnějším a automatizovaným.  Výhody doplňku Outlooku od ORTEXu pro SAPELI Rychlá digitalizace procesu potvrzení nabídky: S doplňkem od ORTEXu mohou zaměstnanci SAPELI rychle a snadno ukládat akceptované nabídky do ERP systému přímo z Outlooku. To výrazně zkracuje dobu potřebnou pro přenos informací z e-mailového systému do ERP systému. Automatické založení do OR-SYSTEM Open: Doplněk rozpozná číslo nabídky nebo umožní jeho vložení uživatelem a poté se postará o automatické přiložení přílohy přímo do OR-SYSTEM Open, což eliminuje manuální práci a snižuje riziko chyb. Zvýšení efektivity: Díky možnosti pracovat s potvrzením obchodní transakce přímo v prostředí Outlooku nemusí zaměstnanci SAPELI přepínat mezi různými aplikacemi a okny, což vede k výraznému zvýšení jejich efektivity a produktivity. Snadná integrace: Doplněk Outlooku je snadno integrovatelný do stávajícího prostředí zákazníka, funguje v jeho desktopové i cloudové verzi a nevyžaduje žádné složité technické úpravy. Další možné scénáře pro rozšíření Outlooku Integrace CRM systému: Již je k dispozici další doplněk, který umožňuje integraci systému Open CRM přímo do Outlooku. Zatím slouží k plnění historie komunikace, ale do budoucna by mohl uživatelům umožnit i další činnosti v CRM, aniž by museli přepínat mezi různými aplikacemi. Přijetí poptávky nebo objednávky: tyto první kroky v průběhu obchodního případu velmi často začínají v Outlooku. Jedná se tedy o jeden z prvních procesů, kde by se dalo uvažovat o efektivní digitalizaci a zjednodušení. Správa úkolů a projektů: Dalším potenciálním scénářem je rozšíření Outlooku o funkce správy úkolů a projektů. Zaměstnanci by tak mohli v jednom prostředí sledovat a spravovat své úkoly a projekty, což by opět zvýšilo jejich efektivitu a organizaci. Zakládání požadavků do interních helpdesků: větší organizace zpravidla již mají interní systém pro správu požadavků. E-maily v Outlooku stále tvoří velmi významný komunikační kanál, kudy takové požadavky přicházejí a integrace by velmi ušetřila čas. Přijímání žádostí od uchazečů o zaměstnání, jejich sdílení a začátek procesu výběru uchazečů. Doplněk Outlooku od ORTEXu pro zákazníka SAPELI je dalším příkladem inovace a automatizace, která usnadňuje a zrychluje každodenní pracovní procesy. S výhodami, jako je rychlé zpracování úspěšné nabídky nebo přijetí reklamace a jejich automatické založení do ERP systému, je tento doplněk v této firmě již nepostradatelným nástrojem. ORTEX navíc přemýšlí i nad dalšími možnými scénáři, které by mohly pomoci zaměstnancům ve správě zákaznických vztahů, úkolů, projektů aj. Můžeme splnit i vaše další specifická přání a požadavky na automatizaci, doplněk Outlooku umíme udělat zcela na míru. S takovými inovacemi se Outlook může stát ještě větším pomocníkem při zvýšení produktivity a úspěchu podniku. Doplněk Outlooku otevřený vpravo na pracovní ploše Outlooku: The post Digitalizujeme procesy i v prostředí Outlooku appeared first on ORTEX.

projít na článek

Jak nastavit podpis v Outlooku

VĚDĚLI JSTE, že si v Microsoft Outlooku můžete nastavit automatický podpis pro odchozí e-maily? Podpis snadno přizpůsobíte vaší firemní identitě, může obsahovat text v různých formátech i obrázky, jako třeba logo společnosti. Jakmile podpis vytvoříte, vyb

projít na článek

Jak přidat svátky do kalendáře v Outlooku

Každá země má odlišné tradice, každá firma své zvyklosti a pravidla. Snad právě proto Outlook nemusí automaticky zobrazit svátky ve Vašem kalendáři. Jejich vyznačení se ale vyplatí, zejména pokud spolupracujete s kolegy z více oblastí. Nebo pokud si chcet

projít na článek

Jaké novinky přináší eWay-CRM 7.4?

Poslední dva roky vývoje eWay-CRM přinesly spoustu revolučních novinek. Kompletně jsme předělali uživatelské prostředí, představili jsme novou eWay-CRM pro Microsoft 365, a výrazně jsme rozšířili možnosti eWay-CRM Web. eWay-CRM 7.4 je další krok na cestě

projít na článek

eWay-CRM s vydáním verze 7.2 opět zrychluje

Po vydání sedmé generace eWay-CRM přichází další aktualizace. Všichni uživatelé jistě ocení rychlejší otevírání oken v Outlooku. Kromě optimalizace našeho software jsme se ale věnovali i vývoji nových funkcí. Podívejte se, jaké novinky přináší eWay-CRM 7.

projít na článek

Jak řešit zavedení CRM v Outlooku, když někteří zaměstnanci používají MacBook?

CRM systém jako plugin, nebo-li součást prostředí Outlooku, je velice efektivní. Firmy, které toto řešení zaujme, ale často naráží na to, že část zaměstnanců používá MacBook a nejsou tak kompatibilní se zbytkem týmu ve Windows prostředí. Řešení však exist

projít na článek