7 oblastí, kde zvýšit důvěryhodnost e-shopu

Ověřené tipy pro malé i velké e-shopy, díky kterým nebudou mít zákazníci obavu u vás nakoupit.

projít na článek

Jak na slevy u e-shopu

Slevy mohou být lákadlem a pobídkou k tomu, aby na našem e-shopu zákazník nakoupil. Ale je potřeba dávat slevy? A nebo jak je správně nastavit a komunikovat? Slyší na slevy návštěvníci našich e-shopů? Ano i ne. Navíc od letošního roku (rok 2023) platí v Č

projít na článek

Checklist při spouštění e-shopu

Když spouštím nový e-shop, procházím seznam těch nejnutnějších kroků, které jsou naprostou samozřejmostí. Třeba se tento můj seznam bude hodit i vám. Jak píšu, je to opravdu jen to nejzákladnější, bez čeho bych internetový obchod nespustil. Obsah e-shopu

projít na článek

VÍTEJTE V NAŠEM ESHOPU

Vítejte v našem e-shopu Vítejte na úvodní stránce e-shopu velkoobchodniprodejpneumatik.cz. Náš velkoobchodní e-shop je určen zájemcům z řad pneuservisů a autoservisů, kteří hledají spolehlivého partnera v oblasti dodávek pneumatik, disků kol a příslušen

projít na článek

Dárek ke každé objednávce na našem e-shopu

Vážení klienti, jako dárek ke každé objednávce na našem e-shopu, dostanete řasenku Lancome Monsieur 4 ml v hodnotě 280,- zdarma Článek Dárek ke každé objednávce na našem e-shopu se nejdříve objevil na Ateliér Kotlár.

projít na článek

Jak na banner u e-shopu

V podstatě každý e-shop má v horní části úvodní stránky banner, tedy obrázek informující o aktuální akci nebo novince v sortimentu. A rozhodně doporučuju banner využívat. Přece jen je vhodné výrazným způsobem návštěvníka e-shopu upozornit na aktuální akci

projít na článek