Češi neradi mění své vozy. Více než polovina lidí si nechává své auto od jeho pořízení více než 10 let, naopak do 5 let plánuje jeho výměnu jen 15 % majitelů. 8 z 10 lidí přitom svůj vůz pořizuje již jako ojetinu. K častější změně by přiměla 40 % vlastníků nižší cena. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.
Ačkoliv Češi platí za milovníky reklamních akcí z letáků, ne všichni jsou fanoušci jejich papírové varianty. Jako nezbytečnější tiskovinu i s ohledem na životní prostředí je zmiňuje více než polovina lidí. Následují návody a příručky v několika jazycích,
projít na článekČeši se ve vztahu k úvěrům chovají stále zodpovědněji a hledají cesty, jak snížit riziko neschopnosti splácet. Tento trend negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Více než polovina lidí zvažujících půjčku by měla zájem o její sdílení s další osobou,
projít na článekZlevněné zboží nebo speciální akce patří v životě Čechů k důležitým faktorům nákupního rozhodování. Podle průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty sleduje akce a slevy 9 z 10 Čechů. Nejvíce lidí pravidelně sleduje výhodné nabídky u potravin, násl
projít na článekČeši přistupují ke svým osobním i rodinným financím velmi zodpovědně. Z čerstvého průzkumu společnosti Cofidis, poskytovatele transparentních úvěrů, vyplývá, že svoje výdaje plánuje do budoucna 90 % Čechů. Ženy řeší útratu nejčastěji na nadcházející měsíc
projít na článekČerstvý průzkum úvěrové společnosti Cofidis ukázal, že se za poslední dva roky sice mírně zvýšil počet lidí, kteří se orientují v úvěrech a jejich podmínkách, přesto se ale téměř 2/3 Čechů v této problematice ztrácí. Více lidí si dnes alespoň dokáže samo
projít na článek