Ačkoliv Češi platí za milovníky reklamních akcí z letáků, ne všichni jsou fanoušci jejich papírové varianty. Jako nezbytečnější tiskovinu i s ohledem na životní prostředí je zmiňuje více než polovina lidí. Následují návody a příručky v několika jazycích, a to ve 44 % případů. Za nejužitečnější tiskoviny naopak lidé považují návody a smlouvy. Češi by i v mnohých případech byli ochotni se papíru vzdát ve prospěch elektronické varianty, vůbec si to neumí představit jen 15 % lidí. Vyplývá to z průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty.
Za nejužitečnější domácí spotřebič považují Češi lednici, na prvním místě ji zmiňuje více než polovina z nich. Následuje pračka, která je nejužitečnější ze všech spotřebičů pro třetinu lidí. Jako nejzbytečnější pomocník je naopak nejčastěji uváděn robotic
projít na článekČeši neradi mění své vozy. Více než polovina lidí si nechává své auto od jeho pořízení více než 10 let, naopak do 5 let plánuje jeho výměnu jen 15 % majitelů. 8 z 10 lidí přitom svůj vůz pořizuje již jako ojetinu. K častější změně by přiměla 40 % vlastník
projít na článekČeši se ve vztahu k úvěrům chovají stále zodpovědněji a hledají cesty, jak snížit riziko neschopnosti splácet. Tento trend negativně neovlivnila ani koronavirová krize. Více než polovina lidí zvažujících půjčku by měla zájem o její sdílení s další osobou,
projít na článekNa svých koníčcích šetří více ženy než muži. Muži jsou za měsíc ochotni utratit i desetkrát tolik. Pokud by byla možnost, téměř polovina Čechů by ráda investovala do svých zálib ve větší míře. Tyto závěry vyplynuly z čerstvého průzkumu společnosti Cofidis
projít na článekProhlížejte si slevové letáky snadno z pohodlí doma na novém webu Kaufino.cz. Akční letáky supermarketů zde najdete přehledně srovnané a vždy aktuálním. Hledání slev už pohodlnější být nemůže!
projít na článek