Google na jaře roku 2022 oznámil konec podpory stávající verze Google Analytics. Od 1. 7. 2023 již nebude zpracovávat data do klientských účtů. Plně jej nahradí nová verze Google Analytics 4, kterou si lze nastavit již nyní a data tak sbírat souběžně. Universal vs GA4 Stávající verzi Google Analytics Universal používáme již zhruba 10 let. To ale příští rok v červenci skončí. Universal Analytics jsou založené na návštěvě a všem co se kolem ní točí. Což bylo dostatečné pro weby, nikoliv pro aplikace a tak pro ně vznikl i FireBase Analytics. Základem pro Google Analytics 4 jsou události, které více odpovídají současnému používání webů i zvyšujícím se nárokům na ochranu soukromí. To by mělo vyřešit problémy s měřením na základě nesouhlasu s cookies a zároveň v nich lze měřit i zmiňované aplikace. Nové Analytics v podstatě umí vyprávět příběhy a ukazují určité vzorce chování jednotlivých uživatelů. Začněte sbírat duálně data již teď Google Analytics 4 umí automaticky sbírat návštěvy a mimo to nabízí možnost zapnutí i vylepšeného měření, kde lze více pochopit, jak uživatel interaguje s webem (scrollování, hledání na webu apod.). Google dokonce umí doporučit události vhodné k vašemu odvětví. Nicméně zbytek událostí si již musíte nastavit sami. Co se týče e-shopů, musí vyřešit hlavně události směrem k měření konverzí z jednotlivých zdrojů návštěv. Doporučujeme se založením a nastavením neotálet. Začněte již teď využívat duálně obě verze a postupně si na nové Google Analytics 4 zvykat. Celý přechod pro vás pak bude jednodušší. Hlavním důvodem, proč si novou verzi nastavit co nejdříve, je historický sběr dat. Příští rok v červenci tak budete moct srovnávat data meziročně na stejném modelu dat. Data totiž z podstaty odlišného přístupu nelze přemigrovat a tak sbírání dat začíná od nuly. Doporučujeme shlédnout webinář Honzy Tichého, který se dané problematice věnuje. Článek Aktuální verze Google Analytics Universal končí, připravte se na nové Google Analytics 4 se nejdříve objevil na Trayto.
Nedílnou součástí online marketingu je analýza a vyhodnocování dat a následná optimalizace online činností. K jejich získání však potřebujete na web nasadit měřící kódy systémů Google Analytics, Google Ads, Skliku, Facebooku a dalších. Jde to ale i jinak.
Usługi Google Maps nie muszę przedstawiać jednak mało kto wie, że wizytówkę firmy w wynikach Map Google można tak samo pozycjonować jak stronę internetową Twojej firmy i nazywamy to []
projít na článekYouTube poskytuje podrobné statistiky měření výkonu vyšeho YouTube kanálu. Nebylo by hezké, kdybyste mohli sledovat statistiky vašeho kanálu přímo z prostředí WordPressu. V tomto článku vám ukáži jak přidat YouTube analytics do WordPressu. První věc, kte
projít na článekJak již bylo řečeno aplikací a služeb společnosti Google je již mnoho a spousta oficiálních vzdělávacích institucí již pochopila, že je může používat v pracovním procesu, a to na rozdíl od konkurenčních online cloudových řešeních společnosti Microsoft i z
Jak již bylo řečeno aplikací a služeb společnosti Google je již mnoho a spousta oficiálních vzdělávacích institucí již pochopila, že je může používat v pracovním procesu, a to na rozdíl od konkurenčních online cloudových řešeních společnosti Microsoft i z