Úvod | StartOnline

Jsme studio specializované na online marketing a pomůžeme vám využít internet ve prospěch vašeho byznysu. Ozvěte se nám!

projít na web

Hledáme nadšeného PPC specialistu se zaměřením na výsledky

Hledáme PPC specialistu / specialistku se zápalem pro věc, min. 2-3 roky zkušeností se správou kampaní na sociálních sítích a ve vyhledávání pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem. Baví-li Tě správa kampaní v kontextu kvalitně a strategicky řízených p

projít na článek

Senior marketing konzultant a projektový manažer

Hledáme všestranného online markeťáka/markeťáčku se zápalem pro věc, bohatými zkušenostmi a podnikavým myšlením pro dlouhodobou spolupráci s naším studiem. Baví-li tě řízení a rozvíjení projektů, které dávají smysl, rád(a) komunikuješ s klienty a v rámci

projít na článek

Jak na kampaně na LinkedIn I.

Zvažujete, zda se vám vyplatí dělat kampaně na LinkedInu? V sérii článků shrnu základní best practice, který LinkedIn doporučuje svým novým inzerentům, i naše osobní zkušenosti. V prvním článku se dozvíte, pro koho jsou kampaně vhodné a jak vychází finanč

projít na článek

Jak postupovat při tvorbě online produktu?

Čas karantény ukázal, jak je důležité nabízet služby nebo produkty také přes online prostředí. Některé firmy již fungující online nabídka zachránila před úpadkem a jiné se na online prodej bleskově adaptovaly. Jenže online produkt není podstatný jen během

projít na článek

Google Tag Manager usnadní nastavení měření online marketingových aktivit

Nedílnou součástí online marketingu je analýza a vyhodnocování dat a následná optimalizace online činností. K jejich získání však potřebujete na web nasadit měřící kódy systémů Google Analytics, Google Ads, Skliku, Facebooku a dalších. Jde to ale i jinak.

projít na článek

(Ne)smysl odpočitávadel a časově omezených nabídek

Využíváte ve svém marketingu časově omezené nabídky se slevou? Sama jsem v poslední době narazila na několik webů s tímto marketingovým přístupem. Některé z nich odpočet se slevou využívaly jako pravidelnou součást své prodejní strategie. Jde však opravdu

projít na článek

Analýza klíčových slov 5x pro váš byznys

Analýza klíčových slov, tj. analýza hledání na internetu, je vzácným zdrojem informací pro váš byznys. Napoví vám nejen to, která klíčová slova máte použít na svém webu, dozvíte se i fakta o uživatelích internetu, trendech, či stavu poptávky v oblasti vaš

projít na článek

Jak pořádat soutěže na Facebooku

Soutěžíte rádi? Uživatelé Facebooku ano! Uspějí zde soutěže, které pobaví, zároveň však tento formát můžete klidně využít i pro zvýšení prodeje či šíření odborného obsahu. Vyzkoušeli jste už, co vám soutěže na Facebooku přinesou? V tomto článku získáte pr

projít na článek

SSL certifikát zabezpečí váš web

Výstraha nezabezpečeného webu Je spojení s vaším webem bezpečné? Jedním z účinných řešení zabezpečení webu je SSL certifikát, někdy nesprávně nazývaný https certifikát. Ačkoliv se s ním na internetu setkáváte každý den, pravděpodobně ani nevíte, že existu

projít na článek

Marketing z pohledu hodnoty pro zákazníka

Umíte nosit brýle svých zákazníků? Víte, co pro ně představuje hodnotu, za kterou rádi zaplatí? Ve studiu StartOnline se nám osvědčilo, že hodnota pro zákazníka je pevným východiskem každé úspěšné marketingové strategie. Žádné přesvědčování, žádný tlak a

projít na článek