Asertivita v obtížných komunikačních situacích

Veškeré informace o kurzu naleznete na tomto odkazu: Asertivita v obtížných komunikačních situacích Těším se na Vás a přeji pěkný den! Radka Článek Asertivita v obtížných komunikačních situacích se nejdříve objevil na Radka Loja.

projít na článek

Jak nejlépe komunikovat s klientem?

Se svými klienty komunikuji často a rád. Preferuji zejména e-mail, protože jej monitoruji průběžně, a dokonce i na svých stránkách garantuji odezvu do jednoho dne (a to by měl být v dnešní době již standard). Někdy se však může výměna zpráv neúměrně rozvé

projít na článek

Znáte automatické jazykové překlady?

V tomto článku jsem se zaměřil na Mergado Translate, což je placený doplněk v rámci nástroje Mergado, určený k automatickým překladům. Ty se mohou hodit zejména v situacích, kdy nemáte k dispozici překladatele nebo texty od distributora. Pomocí tohoto nás

projít na článek

Víte, co je udržovací marketing?

Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit.

projít na článek

Shoptet a jeho skvělý doplněk Velkoobchod

O tom, že Shoptet je pro mě jednička v rámci pronájmu e-shopů, není divu. Pomáhá mi zejména v situacích, kdy řeším komplikované situace s klienty, kteří vyžadují specifické funkce právě pro jejich projekt nebo na kterým již nestačí běžná e-shopová platfor

projít na článek

Komunikační bariery na pracovišti

Ve své praxi koučky se velice často setkávám s tématikou stresu a nespokojenosti na pracovišti. Klienti se ocitají v situacích, kdy vnímají neporozumění, nespravedlivost a často se cítí bezmocní to změnit. Když se na takovou situaci podíváme pohledem „pod

projít na článek