Bilancování patří k novému roku jako k únoru Valentýn. Tak se pojďme ohlédnout za tím, co se nám v rámci celé skupiny Bidding[Tools] Group v roce 2019 povedlo. 2019 v číslech V rámci celého balíku našich nástrojů a služeb byl rok 2019 rekordní. Když se podíváme na výsledky, sami se musíme štípnout, abychom uvěřili, kolik jsme našim klientům pomohli vydělat. Našim Bidding[Tools] a Bidding[Manager] klientům jsme na zbožových porovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz pomohli k celkovému obratu ve výši 1 972 155 904 Kč. Na kreditu přitom utratili 73 035 712 Kč. 2019 v činech Bidding[Tools] Bidding[Tools] se naučil efektivněji párovat produkty. Vyvinuli jsme totiž vlastní párovací nástroj. Ten vám zdarma projde XML feedy produkt po produktu a vypracuje vstupní analýzu spárovanosti na srovnávačích Heureka.cz, Heureka.sk. Na základě analýzy spárovanosti vám pak připravíme cenovou nabídku párování. A proč mít vlastně spárováno maximum produktů? Více spárovaných produktů znamená více návštěv v e-shopu a větší obrat. Vyzkoušet zdarma to můžete zde. Zamakali jsme i na bidovacím algoritmu tak, aby e-shopy v naší správě dosahovaly ještě lepších výsledků. Úspěšně jsme se napojili na API rozhraní Zboží.cz, abychom měli snazší a rychlejší přístup k datům. Nakonec jsme rozšířili systém notifikací, abychom vám mohli dát vědět vždy, když se na srovnávačích děje něco nestandardního – došel, kredit, klesl počet produktů ve feedech, vypadlo měření konverzí atp. Bidding[Manager] Velké plány na rok 2019 měl i nástroj Bidding[Manager], který v roce s devítkou na konci pokořil 9 velkých milníků. Uživatelům přinesl seriál 23 návodových článků, které dopodrobna vysvětlovaly všechny funkce v nástroji. Umožnil jim export veškerých dat do Excelu nebo CSV souboru, přepracoval systém individuálních školení nebo zdvojnásobil počet přecenění produktů, aby ještě spolehlivěji udržel zboží na prvních příčkách na Heurece a Zboží. Bylo toho vážně dost a se svými úspěchy se nezapomněl pochlubit na našem blogu. Xemel S velkou novinkou přišel na přelomu roku Xemel, náš online editor XML feedů. V nástroji teď můžete zadat na vstupu více produktových feedů, které Xemel zpracuje, připraví k další editaci, spojí a vygeneruje jeden výsledný výstupní feed. Slučovat nemusíte jen typizované feedy podle standardů jednotlivých porovnávačů a nákupních portálů. Díky speciální službě Custom feed zvládne Xemel zpracovat váš jakýkoliv feed. O spojovači feedů jsme už psali na blogu. Dočtete se tam i o starší Xemelí novince – o zmiňovaném Custom feedu. Custom feed je nová funkcionalita – služba, která vám umožňuje do Xemelu importovat a z Xemelu exportovat jakýkoliv produktový feed. S Custom feedem můžete pracovat jak na vstupu, tak na výstupu. Kompletní implementaci nového feedu zařídíme za vás. Nově implementovaný feed si už pak můžete v nástroji spravovat sami nebo ho svěříte do našich rukou. Samochvála prý smrdí, ale když máme takhle “na papíře” sesumírováno všechno, co jsme v 2019 zvládli, a díváme se na ty skoro dvě miliardy celkového obratu, tak musíme konstatovat: “Dobrá práce, Bidding[Týme].” Článek Bidding[Tools] Group: 2019 v číslech a v činech se nejdříve objevil na Trayto.
Nechce se tomu vit, ale v non sez na pomalu klepe na dvee. Abyste sv v non kampan stihli vyladit do nejmen ho detailu, je as za t se pipravovat. My letos v BiddingManageru p pravy nepodceujeme a u te m me 2 velk novinky, kter jako eshopa i optimaliz
V z 2018 jsme v l nku Certifikovan partner roku 2018: Kdo bude kralovat eb ku? avizovali, e si posv t me na pr ci na ich Certifikovan ch partner n stroje Bidding[Manager] a toho nejlep ho odmn me titulem Certifikovan partner roku 2018. Take, kdo mezi
Spojili jsme se s investiční skupinou ette a od 1. února 2020 pokračujeme v činnosti pod novou obchodní společností Trayto a.s. Nástroje Bidding[Tools], Bidding[Manager] a Xemel fungují nadále tak, jak jste zvyklí, ale s podporou investora se vrháme do no
V non d rky jsou u rozbalen , rachejtle se rozplynuly ve vzduchu a p padn novoron kocoviny u taky urit stihly odezn t. Ne pln sil vtrhnete do nov ho roku, pojte se s n mi ohl dnout za v m, co se v roce 2019 v Bidding[Manageru] ud lo. Certifikovan p
Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c