Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na co má vliv MAX_CPC_SEARCH? MAX_CPC_SEARCH je tag, který se spolu s tagem MAX_CPC používá v XML feedu pro Zboží.cz k nabízení ceny za proklik. Doposud sloužil tag MAX_CPC_SEARCH k nabízení cen za proklik ve fulltextovém vyhledávání a hledání v kategorii. Nově se aplikuje ve všech umístěních na Zboží.cz mimo produktový detail výsledky vyhledávání, hledání v kategorii a výpis v kategorii. Zdroj: Zboží.cz Změny v administraci BiddingManageru Doposud jste v administraci BiddingManageru nastavovali bidovací strategie zvlášť pro fulltextové vyhledávání + hledání v kategorii a zvlášť pro výpis kategorie, a to prostřednictvím záložek Bidding-Fulltext a Bidding-Kategorie. Se změnou aplikace tagu MAX_CPC_SEARCH jsme v rámci administrace BiddingManageru záložky Bidding-Fulltext a Bidding-Kategorie sjednotili v jednu záložku Bidding Fulltext a Kategorie. Protože přes jedno společné CPC (MAX_CPC_SEARCH) ovlivňujete bidding jak ve výsledcích vyhledávání a hledání v kategorii, tak ve výpisu v kategorii, také statistiky v BiddingManageru uvidíte za všechna zmíněná umístění na jedom místě. Ačkoliv ve statistikách Zboží.cz zůstávají data rozdělená, pro nastavování biddingu a vyhodnocování úspěšnosti inzerce je logické je v BiddingManageru sjednotit. Abychom to na závěr shrnuli, v záložce Bidding Fulltext a Kategorie jsou interpretována data za fulltextové vyhledávání, hledání v kategorii a výpis v kategorii dohromady. Stejně tak se bidding v těchto modelech řeší skrze jeden prostor (Bidding-Fulltext a Kategorie) a jedno CPC (MAX_CPC_SEARCH). Co na změny na Zboží.cz říkáte? Doporučujeme aktivně sledovat náš blog a blog od Seznamu, aby vám nic neuteklo. Pokud byste měli nějaké dotazy v rámci bidování, neváhejte nám napsat na [email protected]. Článek Nejnovější změny v administračním rozhraní BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
Dovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Co může být lepšího, než nový rok odstartovat nějakou novinkou, která vám v BiddingManageru zase trošku usnadní práci. Leden jsme tedy pojali inovativně a do nástroje zapracovali první fázi notifikačního systému. Pojďte se na to podívat. Systém notifikac