Nejnovější změny v administračním rozhraní BiddingManageru

Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na co má vliv MAX_CPC_SEARCH? MAX_CPC_SEARCH je tag, který se spolu s tagem MAX_CPC používá v XML feedu pro Zboží.cz k nabízení ceny za proklik. Doposud sloužil tag MAX_CPC_SEARCH k nabízení cen za proklik ve fulltextovém vyhledávání a hledání v kategorii. Nově se aplikuje ve všech umístěních na Zboží.cz mimo produktový detail výsledky vyhledávání, hledání v kategorii a výpis v kategorii. Zdroj: Zboží.cz Změny v administraci BiddingManageru Doposud jste v administraci BiddingManageru nastavovali bidovací strategie zvlášť pro fulltextové vyhledávání + hledání v kategorii a zvlášť pro výpis kategorie, a to prostřednictvím záložek Bidding-Fulltext a Bidding-Kategorie. Se změnou aplikace tagu MAX_CPC_SEARCH jsme v rámci administrace BiddingManageru záložky Bidding-Fulltext a Bidding-Kategorie sjednotili v jednu záložku Bidding Fulltext a Kategorie. Protože přes jedno společné CPC (MAX_CPC_SEARCH)  ovlivňujete bidding jak ve výsledcích vyhledávání a hledání v kategorii, tak ve výpisu v kategorii, také  statistiky v BiddingManageru uvidíte za všechna zmíněná umístění na jedom místě. Ačkoliv ve statistikách Zboží.cz zůstávají data rozdělená, pro nastavování biddingu a vyhodnocování úspěšnosti inzerce je logické je v BiddingManageru sjednotit. Abychom to na závěr shrnuli, v záložce Bidding Fulltext a Kategorie jsou interpretována data za fulltextové vyhledávání, hledání v kategorii a výpis v kategorii dohromady. Stejně tak se bidding v těchto modelech řeší skrze jeden prostor (Bidding-Fulltext a Kategorie) a jedno CPC (MAX_CPC_SEARCH). Co na změny na Zboží.cz říkáte? Doporučujeme aktivně sledovat náš blog a blog od Seznamu, aby vám nic neuteklo. Pokud byste měli nějaké dotazy v rámci bidování, neváhejte nám napsat na [email protected]. Článek Nejnovější změny v administračním rozhraní BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Poznámkový blok v BiddingManageru

Dovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Notifikace v rozhraní Bidding[Manageru] – první novinka roku 2020

Co může být lepšího, než nový rok odstartovat nějakou novinkou, která vám v BiddingManageru zase trošku usnadní práci. Leden jsme tedy pojali inovativně a do nástroje zapracovali první fázi notifikačního systému. Pojďte se na to podívat. Systém notifikac

projít na článek