Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje několika základními, případně doplňkovými informacemi. Tyto informace jsou v rozhraní biddngového rozšíření viditelné již na první pohled, a to hned za názvem produktu. Patří mezi ně: ITEM_ID produktu skladovost zdali se jedná o TOP produkt zdali je produkt zapnutý v AUTO-BIDDINGU není v XML ITEM_ID produktu ITEM_ID je unikátní označení produktu v podobě kombinací až 36 znaků. V rámci BiddingManageru jde o povinný element v XML feedu. ITEM_ID patří mezi základní informace a najdete ho u každého, jedinečného produktu v rozhraní nástroje. Skladovost Skladovost neboli dodací doba produktu je informací, která také patří ke každému produktu. V BiddingManageru se zobrazuje jako: skladem do 3 dnů do týdne do 14 dnů do měsíce více než měsíc Nastat může také situace, že e-shop ve svém XML feedu dostupnost zboží vůbec neuvádí. V takovém případě, pak u názvu produktu vidíme příznak INFO V OBCHODU. TOP produkt Označení TOP produkt najdete jen u produktů, které spadají do žebříčku nejoblíbenějších produktů na Heurece. TOP produkty jsou na trhu nejoblíbenější a nejlépe prodejné. Této problematice se věnuje 8. díl – TOP produkty našeho seriálu. Auto-bidding V případě, že je produkt zapnutý v auto-biddingu, objeví se za názvem produktu zelený příznak AUTO. O tom co je auto-bidding, vám už určitě říkat nemusíme. Pokud ale potřebujete oživit paměť, nalistujte si v našem seriálu 14. díl – Auto-bidding. Najdete v něm podrobné vysvětlení, včetně příkladu. Není v XML Poslední informací, na kterou můžete v rámci rozhraní BiddingManageru narazit je označení NENÍ V XML. Jedná se o produkty, které již aktuálně v XML feedu nejsou zařazené. V BiddingManageru ovšem nezůstávají jen tak zbůhdarma. Jsou na ně navázané statistiky z období, kdy ještě v XML feedu měli své čestné místo. Kdyby produkty s tímto označením v nástroji nebyly, tak by statistiky za časové období neodpovídaly skutečnosti. Data by tedy byla nepřesná a neúplná. Jsou pro vás příznaky užitečné? Pokud máte nějaké další tipy, co by se na úrovni produktů mohlo zobrazovat, aby vám to ulehčilo práci, napište na náš support. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Přehledně a na jednom místě. Přesně takto BiddinManager shromažďuje všechny důležité informace o vašem účtu. Víte, kde je najít? Co vám říkají a jak s nimi nakládat? Informace Stručný přehled informací ke všem zbožovým srovnávačům, které máte přiřazené k