Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě statistik také několik příznaků, ikonek a značek. Na úrovni kategorií, výrobců či produktů, ale také ve všech možných nastaveních pro CPC, narazíte na tzv. ozubená kolečka. Informují vás o tom, jestli máte právě u dané kategorie, výrobce nebo produktu nastavené nějaké specifické nastavení biddingu. Narazit na ně můžete ve třech různých variantách: zelené ozubené kolečko kolečko zabarvené do zelena jen z půlky zašedlé ozubené kolečko Zelené ozubené kolečko vám říká, že máte nastavené specifické nastavení biddingu pro celou kategorii či výrobce. I přesto může být na nižší úrovni nastaveno i jiné speciální nastavení, proto doporučujeme prokliknout se vždy ještě o úroveň níž a nastavení si zkontrolovat. Princip zabarvení ozubených koleček tam funguje stejně. Ozubené kolečko zabarvené pouze z půlky vás informuje o tom, že máte zvlášť nastavenou bidovací strategii pro některou ze subkategorií. Respektive, že máte speciální bidovací strategii nastavenou na nižší úrovni, než na které se aktuálně nacházíte. V případě, že je ozubené kolečko zašedlé, tak přebírá pouze globální (základní) nastavení nebo nastavení nadřazené. O tom, která úroveň má v nastavení vždy přednost jsme v našem návodového seriálu psali v 10. díle – Jak a kde nastavit bidování. Pokud tedy v hierarchii nastavení ještě nemáte zcela jasno, k článku se určitě vraťte. Je pro vás jako uživatele BiddingManageru značení v rozhraní nástroje dostatečně srozumitelné a pochopitelné? Napište nám svůj názor! SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru

Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 3. díl – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít

Přehledně a na jednom místě. Přesně takto BiddinManager shromažďuje všechny důležité informace o vašem účtu. Víte, kde je najít? Co vám říkají a jak s nimi nakládat? Informace Stručný přehled informací ke všem zbožovým srovnávačům, které máte přiřazené k

projít na článek