Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkty: produkty bez konverzí, které utrácejí peníze produkty s vysokým PNO nejlevnější produkty Produkty bez konverzí, které utrácejí peníze V první řadě se zaměřte na produkty, které vám utrácejí peníze, aniž by přinášely jakýkoliv profit. V kalendáři si nastavte období za posledních 14 dní, 30 dní nebo i více. Nejlépe uděláte tehdy, když statistiky zkontrolujete z pohledu dlouhodobého i krátkodobého. Pro vyhledání produktů využijte opět funkcionalitu filtru s následným uložením. Pokud jste už v záplavě informací zapomněli, jak se to dělá, osvěžte si paměť přečtením návodového článku: Seznamte se, BiddingManager 20. díl Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií. Ve filtru vyberte kritéria OBJEDNÁVKY CELKEM -> rovná se -> 0, a zároveň, NÁKLADY CELKEM -> je větší než -> 0. Produkty s vysokým PNO Produkty s vysokým PNO, které pro vás nejsou rentabilní najdete ve filtru velmi jednoduše pod podmínkou PNO -> je větší než -> 10 % (hodnotu vybíráte dle vašeho maxima). Nejlevnější produkty U nejlevnějších produktů není vždy nutné, je za každou cenu bidovat. Mají totiž své výhradní postavení v seznamu řazení produktů dle ceny. Ve filtru vyberte podmínku ROZDÍL V CENĚ -> rovná se -> 0 %, a zároveň, POZICE DLE CENY -> rovná se -> 1. Jak tedy produkty správně zoptimalizovat, abyste minimalizovali ztráty? U každého filtru použijte funkci HROMADNÝM NASTAVIT a vyberte strategii MINIMÁLNÍHO CPC, případně SKRÝT Z XML. Pár tipů na závěr: Na závěr pro vás máme ještě pár tipů, jak ještě můžete snížit PNO nebo útraty: použijte v nastavení biddingu rozdíl v ceně od 1 % do 10 15 % (vyřadíte tak z biddingu ty úplně nejlevnější produkty a zároveň budete bidovat jen ty produkty, u kterých jste konkurenceschopní) bidujte pouze produkty skladem nebidujte produkty s pozicí dle ceny nižší než 5 (nabídky eshopů jsou do 5. pozice dle ceny v detailu produktu dobře viditelné) A to je vše, přátelé. Došli jsme spolu až na samotný konec seriálu Seznamte se, BiddingManager. Do 23 naučných článků jsme nacpali téměř vše, co se vám při práci s BiddingManagerem bude hodit. Určitě vás toho ale ještě spousta zajímá. Neváhejte nám to napsat, s radostí pro vás zpracujeme i další témata. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát se nejdříve objevil na Trayto.
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje
O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d