Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkty: produkty bez konverzí, které utrácejí peníze produkty s vysokým PNO nejlevnější produkty Produkty bez konverzí, které utrácejí peníze V první řadě se zaměřte na produkty, které vám utrácejí peníze, aniž by přinášely jakýkoliv profit. V kalendáři si nastavte období za posledních 14 dní, 30 dní nebo i více. Nejlépe uděláte tehdy, když statistiky zkontrolujete z pohledu dlouhodobého i krátkodobého. Pro vyhledání produktů využijte opět funkcionalitu filtru s následným uložením. Pokud jste už v záplavě informací zapomněli, jak se to dělá, osvěžte si paměť přečtením návodového článku: Seznamte se, BiddingManager 20. díl Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií. Ve filtru vyberte kritéria OBJEDNÁVKY CELKEM -> rovná se -> 0, a zároveň, NÁKLADY CELKEM -> je větší než -> 0. Produkty s vysokým PNO Produkty s vysokým PNO, které pro vás nejsou rentabilní najdete ve filtru velmi jednoduše pod podmínkou PNO -> je větší než -> 10 % (hodnotu vybíráte dle vašeho maxima). Nejlevnější produkty U nejlevnějších produktů není vždy nutné, je za každou cenu bidovat. Mají totiž své výhradní postavení v seznamu řazení produktů dle ceny. Ve filtru vyberte podmínku ROZDÍL V CENĚ -> rovná se -> 0 %, a zároveň, POZICE DLE CENY -> rovná se -> 1. Jak tedy produkty správně zoptimalizovat, abyste minimalizovali ztráty? U každého filtru použijte funkci HROMADNÝM NASTAVIT a vyberte strategii MINIMÁLNÍHO CPC, případně SKRÝT Z XML.  Pár tipů na závěr: Na závěr pro vás máme ještě pár tipů, jak ještě můžete snížit PNO nebo útraty: použijte v nastavení biddingu rozdíl v ceně od 1 % do 10 15 % (vyřadíte tak z biddingu ty úplně nejlevnější produkty a zároveň budete bidovat jen ty produkty, u kterých jste konkurenceschopní) bidujte pouze produkty skladem nebidujte produkty s pozicí dle ceny nižší než 5 (nabídky eshopů jsou do 5. pozice dle ceny v detailu produktu dobře viditelné) A to je vše, přátelé. Došli jsme spolu až na samotný konec seriálu Seznamte se, BiddingManager. Do 23 naučných článků jsme nacpali téměř vše, co se vám při práci s BiddingManagerem bude hodit. Určitě vás toho ale ještě spousta zajímá. Neváhejte nám to napsat, s radostí pro vás zpracujeme i další témata. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář

Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 16. díl – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru

V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 22. díl – Optimalizace: produkty s potenciálem

O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru

Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d

projít na článek