O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní produkty, si řekneme dnes…. no a vlastně i příště. Produkty s potenciálem Při optimalizaci se v první řadě zaměřte na produkty s největším potenciálem generovat konverze. Doporučujeme použít filtr a zaměřit se na 3 typy produktů: prodané produkty s dobrým PNO TOP produkty levné, ale ne nejlevnější produkty Prodané produkty s dobrým PNO Každý produkt, který se přes srovnávač za poslední dobu prodal, se může kdykoliv prodat znovu. V první řadě si v kalendáři zvolte alespoň posledních 30 dní, ale může být i více. Poté přejděte do filtru, kde si produkty vyhledáte a pod libovolným názvem uložíte. Hledáte prodané produkty, proto v kolonce přidat podmínku vyberte OBJEDNÁVKY CELKEM >>> je větší než >>> 0. A zároveň PNO >>> je menší nebo rovno >>> 10 %. Hodnotu PNO volte vždy podle vámi stanoveného maxima. Následně si filtr pro budoucí použití uložte. Jak na to už z našeho seriálu dobře víte, pokud byste přece jen nevěděli, mrkněte na návodový článek Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií. Možná si lámete hlavu s tím, jaké CPC produktům nastavit nebo jak to tedy zoptimalizovat? Je takové nepsané pravidlo, že čím vyšší CPC, tím vyšší bidovaná pozice, tím větší počet návštěv, a tím větší počet objednávek… Ale bacha! Nemusí to tak platit vždy. Jděte na to selským rozumem a při volbě CPC berte v potaz cenu daného produktu, velikost PNO, kterého můžete dosahovat a případně svou marži. TOP produkty TOP produkty jsou ty produkty, které jsou v dané kategorii na trhu nejoblíbenější a velmi dobře prodejné. Jde zkrátka o nejprodávanější produkty na Heurece. Označené jsou vždy štítky TOP 1 50. Ve filtru v kolonce přidat podmínku vyberte TOP >>> ANO. Levné, ale ne nejlevnější Produkty, které mají největší potenciál prodeje se ziskem. Ve filtru vyberte ROZDÍL V CENĚ >>> je větší nebo rovno >>> 5 % a zároveň ROZDÍL V CENĚ >>> je menší než >>> 10 15 %, POZICE DLE CENY >>> je větší než >>> 5 a PROKLIKY CELKEM >>> je větší než >>> 0. Samozřejmě se zaměřte na všechny produkty, které chcete více prodávat kvůli navyšování obratu, a u kterých víte, že jsou ve vašem sortimentu ty nejlepší. Tak, to je k optimalizaci produktů s potenicálem vše. V příštím (možná už posledním díle) se ještě podíváme na to, jak naopak minimalizovat ztráty, a které produkty do biddingu raději neposílat. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 22. díl – Optimalizace: produkty s potenciálem se nejdříve objevil na Trayto.
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů js