Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů jsme si ukázali, jak skrze automatické volby aktivovat produkty do Auto-biddingu. Výhodou automatických voleb je, že nemusíte přemýšlet jaká pravidla (cílová pozice, zvyš CPC o, sniž CPC o, maximální CPC) produktům nastavit. Automatické volby to udělají za vás. Automatické volby (vybrané zapnout do Auto-biddingu, vybrané vypnout z Auto-biddingu) jsou skvělým pomocníkem, avšak nemusí vyhovovat každému. Především pak zkušenějším optimalizátorům, kteří si chtějí pravidla pro produkty v Auto-biddingu nastavit sami. Pro tyto účely máme v BiddingManageru volby manuální. Manuální volby Vybraným nastavit Auto-bidding Výhoda manuálních voleb je vlastní nastavení pravidel Auto-biddingu pro vybranou skupinu produktů. To znamená, že si u vybraných produktů sami nastavíte cílovou pozici, na kterou chcete se svými produkty směřovat. Korigovat si můžete také velikosti příhozů, odhozů a maximálního CPC. Požadované produkty si v checkboxu (zaškrtávací políčko před názvem produktu) označíte a následně kliknete na VYBRANÝM NASTAVIT. Ve vyskakovacím okně v části Manuální volby zvolíte VYBRANÝM NASTAVIT AUTO-BIDDING. Stav Auto-biddingu změníte na “zapnuto”, nastavíte parametry požadovaných pravidel (výchozí – jsou automaticky přednastavené výchozí hodnoty ke každému produktu zvlášť) a kliknete na ULOŽIT. https://trayto.com/wp-content/uploads/2022/06/ezgif.com-gif-maker-1.webm Využití najdete nejen při hromadném zapnutí produktů do Auto-biddingu, ale také při hromadné úpravě produktů v Auto-biddingu již aktivních. Typicky můžete narazit na případ, že X produktů v Auto-biddingu je na maximální hranici CPC, avšak stále nedosahuje na požadovanou pozici v biddingu (bidovanou pozici na produktové kartě zbožového srovnávače). V takovém případě potřebujete produktům maximální CPC ještě navýšit. Abyste si ulehčili práci, tak to můžete udělat hromadně, právě skrze VYBRANÝM NASTAVIT a VYBRANÝM NASTAVIT AUTO-BIDDING (Manuální volby). Produkty, které v Auto-biddingu dosahují již maximálního CPC (dle nastavení pravidla Maximální CPC) poznáte podle červeného vykřičníku ve sloupci Aktuální CPC. Automatické i manuální volby máme za sebou. Pokud máte v rámci této problematiky nějaké dotazy, neváhejte nám napsat na email [email protected]. Příště se podíváme na to, jak z nástroje exportovat nejrůznější data. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! 25. díl Manuální volby pro hromadné nastavení Auto-biddingu se nejdříve objevil na Trayto.
Před Vánocemi jsme do BiddingManageru implementovali hromadné úpravy Auto-biddingu. V dnešním článku se proto zaměříme na praktické ukázky, jak s nimi pracovat. Auto-bidding je nedílnou součástí nástroje BiddingManager a práce v něm je doslova stěžejní. P
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Jednou z nejdůležitějších funkcionalit BiddingManageru je tzv. Auto-bidding, o kterém byla řeč v předchozím díle. Průběžně jsme pro Auto-bidding přidávali nové funkce a zlepšovali jeho výkonnost. Proto se v tomto návodovém článku zaměříme na doporučené pr
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt