Seznamte se, BiddingManager! – 15. díl – Doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby

Jednou z nejdůležitějších funkcionalit BiddingManageru je tzv. Auto-bidding, o kterém byla řeč v předchozím díle. Průběžně jsme pro Auto-bidding přidávali nové funkce a zlepšovali jeho výkonnost. Proto se v tomto návodovém článku zaměříme na doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby. Doporučené produkty pro Auto-bidding Jednou z velmi užitečných vychytávek v BiddingManageru je funkcionalita doporučených produktů pro Auto-bidding. V poslední době jsme se o ni zmiňovali už několikrát (třeba v tomhle článku), protože vám ušetří uvažování a usnadní práci. Kouzlo doporučených produktů je v tom, že vám velmi chytrý algoritmus z vašeho sortimentu sám vybere a doporučí ty nejlepší produkty pro Auto-bidding. Jak to celé funguje? produkty vybírá na základě statistik za 30 dní a bodového skóre, kterého spolu jednotlivé parametry dosáhnou aktualizace doporučených produktů probíhá dennodenně, tak aby ve výběru byly vždy jen ty nejlepší produkty po kliknutí na tlačítko doporučené produkty pro Auto-bidding dojde k vyfiltrování vhodných produktů na novou samostatnou stránku součástí akčního tlačítka je bílé kolečko, které vždy ukazuje aktuální počet nejvhodnějších produktů https://trayto.com/wp-content/uploads/2018/11/Doporucene_new_gif.webm Jak ukazuje mini videonávod, celé je to jen o jednom kliknutí. Funkce doporučených produktů je dostupná na všech stránkách věnovaných biddingu a to přímo v rozhraní nástroje BiddingManager nad tabulkou se statistikami. Stačí tedy kliknout na oranžové tlačítko DOPORUČENÉ PRODUKTY PRO AUTO-BIDDING v informačním boxu “položky v auto-biddingu” a během chvilky se dostanete na novou stránku s vyfiltrovanými nejlepšími doporučenými produkty. Je jen na vás, jestli si vyberete jen některé z nich nebo do Auto-biddingu aktivujete celý seznam. Jak produkty zapnout hromadně se dozvíte dále. Už jste funkcionalitu doporučených produktů vyzkoušeli? Pochlubte se nám v komentářích dole. Jsme fakt zvědaví, co na to říkáte. Hromadné zapínání Auto-biddingu aneb automatické volby V rámci novinek v rozhraní BiddingManageru můžete využít i hromadné zapínání produktů do Auto-biddingu. Toto bleskové nastavení jsme pojmenovali “automatické volby”. V pár krocích si tak hromadně aktivujete produkty do Auto-biddingu nebo je z Auto-biddingu deaktivujete. https://trayto.com/wp-content/uploads/2018/11/Automaticke-volby_new_gif.webm Hromadné zapnutí či vypnutí je opět záležitost na pár kliků. Stačí vybrat (v rozhraní BiddingManageru zatrhnout) produkty, které chcete do Auto-biddingu zapnout, případně vypnout a zvolit možnost VYBRANÝM NASTAVIT. Ve vyskakovacím okně si pak zvolíte jednu ze dvou variant automatických voleb VYBRANÉ ZAPNOUT DO AUTO-BIDDINGU nebo VYBRANÉ VYPNOUT Z AUTO-BIDDIGNU. Prostě podle toho za jakým účelem nastavení provádíte. Rychlé volby jsou také součástí vyskakovacího okna s nastavením CPC na úrovni produktů. Zobrazí se tehdy, když zvolíte více produktů, které chcete do Auto-biddingu aktivovat a v kolonce “Co s vybranými položkami udělat” vyberete vairantu například “Bidovat: rychlé nastavení.” Pod tímto odstavcem je vidět, že v části pop-upu “Nastavení Auto-biddingu” se místo klasického nastavení objevují právě automatické volby (vybrané zapnout do Auto-biddngu nebo vybrané vypnout z Auto-biddingu). https://trayto.com/wp-content/uploads/2018/11/Rychle-volby_automaticke_new_gif.webm Jednotlivá nastavení biddingu včetně Auto-biddingu jsme už hezky sfoukli. Od příště se začneme věnovat nejrůznějším ozubeným kolečkům, ikonám či příznakům, na které jste v rozhraní BiddingManageru už určitě narazili. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (první část) Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 15. díl – Doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 25. díl Manuální volby pro hromadné nastavení Auto-biddingu

Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů js

projít na článek

Hromadné akce pro Auto-bidding: Jak využít jejich přidanou hodnotu

Před Vánocemi jsme do BiddingManageru implementovali hromadné úpravy Auto-biddingu. V dnešním článku se proto zaměříme na praktické ukázky, jak s nimi pracovat. Auto-bidding je nedílnou součástí nástroje BiddingManager a práce v něm je doslova stěžejní. P

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru

Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 18. díl – Příznaky u produktů v administračním rozhraní

Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 23. díl – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát

Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt

projít na článek