Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí díl seriálu, který najdete na našem blogu pod názvem Seznemte se, BiddingManager! 21. díl Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií. Hromadné nastavení CPC u vyfiltrovaných produktů V minulém díle jste si z nabízeného sortimentu vyfiltrovali dobře prodejné produkty. Jednalo se o snubní prsteny s cenou nad 1000 Kč, které jste ve filtru uložili pod názvem: “Prsteny nad 1000 Kč” Nyní se k filtru vrátíme a provedeme hromadné nastavení CPC. V rozhraní BiddingManageru vyberte ikonu FILTR a v kolonce VYBRAT Z ULOŽENÝCH klikněte na název filtru, který máte v plánu nastavit, zkontrolovat nebo jen upravit. Po kliknutí na název se automaticky otevře stránka se seznamem produktů, která splňují kritéria filtru. Abyste mohli provést hromadnou úpravu, zatrhněte v tabulce se statistikami checkbox PRODUKTY. Tímto způsobem se označí všechny vyfiltrované produkty. Až budete mít produkty označené, klikněte na fialové tlačítko VYBRANÝM NASTAVIT. Otevře se vám již velmi známé nastavení CPC. V kolonce CO S VYBRANÝMI POLOŽKAMI UDĚLAT přepněte výběr z VÝCHOZÍ na BIDOVAT: RYCHLÉ NASTAVENÍ. Jelikož nám jde pouze o úpravu ceny prokliku, tak v políčkách PNO, rozdíl v ceně a dostupnost můžete nechat status výchozí. Zaměřte se však na část JAKÉ CPC NASTAVIT. Zde status výchozí přepněte třeba na korunové položky a nastavte požadovanou částku. V našem vzorovém příkladě nastavujeme CPC ve výši 10 Kč. Celou akci opět stvrdíme akčním tlačítkem ULOŽIT. Jedna, dva, tři a máme hotovo! Tímto způsobem si hromadně nastavíte nebo upravíte téměř cokoliv. Můžete u produktů změnit dostupnost, rozdíl v ceně nebo třeba celou bidovací strategii, jako například minimální nebo optimální CPC. Aktivace produktů do auto-biddngu Produkty z filtru si můžete také aktivovat do auto-biddingu. O tom jak se pro auto-bidding využívá funkce VYBRANÝM NASTAVIT jsme již psali. Návod najdete v článku: Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby. Případné dotazy týkající se filtru a hromadného nastavení nám klidně posílejte na e-mail: [email protected], nebo to můžeme probrat v diskuzi dole. Co vás ještě zajímá? SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 21. díl – Hromadné nastavení produktů ve filtru se nejdříve objevil na Trayto.
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů js
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Exporty vám umožňují stáhnout si data hned z několika úrovní v nástroji. Exportovat můžete statistiky za kategorie, výrobce, produkty, ale také TOP produkty, produkty aktivní v Auto-biddingu nebo výsledky filtrování. Exportujte dle libosti Exporty v Bidd
O tom jak se dá BiddingManager jednoduše optimalizovat, když používáte strategii optimálního CPC jsme již psali v článku OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. Jak optimalizaci posunout na ještě vyšší level a zaměřit se pouze na konkrétní p