Exporty vám umožňují stáhnout si data hned z několika úrovní v nástroji. Exportovat můžete statistiky za kategorie, výrobce, produkty, ale také TOP produkty, produkty aktivní v Auto-biddingu nebo výsledky filtrování. Exportujte dle libosti Exporty v BiddingManageru využijete především pro následnou práci s daty, ale také pro prezentaci výsledků svým klientům či nadřízeným. Pořadí sloupců a obsah dat je v exportech daný, podle místa jejich generování. To ovšem neznamená, že by vaše možnosti byly omezené. Data si totiž můžete stáhnou takřka na všech úrovních v nástroji. Data lze exportovat na úrovni: kategorií výrobců produktů Auto-biddingu TOP produktů vlastních filtrů Při exportu dat si můžete vybrat ze dvou formátů, XSLX a CSV. Rychlost, jednoduchost a uživatelská přívětivost Při navrhování funkcionality jsme dbali především na rychlé a jednoduché generování, proto jsme celý export navrhli pouze do jednoho tlačítka. Tlačítko je rozděleno do tří částí, kde v první nejtmavší části můžete vidět EXPORT. Tato část nelze prokliknout a pouze vás informuje o tom, že se jedná o danou funkcionalitu. Ve druhé a třetí části jsou již proklikávací pole XLSX a CSV. Zde si vybíráte podle toho, v jakém formátu chcete soubor stáhnout. Kde tlačítko s exportem najít? Tlačítko je k dispozici vždy nad tabulkou s danými statistikami, vedle funkce FILTR. Díky jeho zbarvení ho nemůžete přehlédnout. Jak data jednoduše vyexportovat? Data se stahují vždy podle toho, na jaké stránce se zrovna nacházíte a to po kliknutí na jedno z části tlačítka EXPORT (XLSX, CSV). Jednoduše řečeno vyexportuje se vám vždy to, co vidíte, ve formátu, který si vyberete. Uvedeme-li si to na příkladu, tak dle screenu výše, kde jsme na úrovni kategorií v daném eshopu, se po kliknutí na EXPORT stáhnou data a statistiky za kategorie. Stejně tak to funguje na jakékoliv jiné úrovni v nástroji nebo i po vyfiltrování konkrétního filtru. Na screenu níže vidíte export u TOP produktů. Díky exportům v BiddingManageru můžete s daty pracovat podle své libosti i mimo bidovací nástroj. Pokud jste s exporty ještě nepracovali, tak je neváhejte vyzkoušet. Budeme rádi, když nám dáte zpětnou vazbu na to, jak je pro vás můžeme vylepšit. Napište nám na [email protected]. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: Produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! 26. díl Exporty dat se nejdříve objevil na Trayto.
Vylepšené exporty faktur Nově máte k dispozici exporty po čtvrtletích a za celý rok. Malý háček je v tom, že export do PDF za celý rok nebudete mít k dispozici pokud máte více než 500 faktur za rok. Do Pohody Další novinkou je možnost exportu faktur do
projít na článekSoučástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d