Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým doplňkem pro orientaci v čase. Statistiky můžete sledovat za libovolné období a vyfiltrovat si data, která jsou pro vás v danou chvíli důležitá. Kalendář zobrazuje defaultně posledních 7 dní. Jedním klikem si ho ale můžete přepnout do režimu měsíčního, třicetidenního, týdenního, denního. V přednastavených filtrech si můžete nechat zobrazit tento či předchozí měsíc. Největšími plusy kalendáře jsou přehlednost, jednoduchost a možnost srovnání v čase. Kde ho najít? Už víme co kalendář umí, teď stačí pouze říct, kde ho najít. Kalendář je dostupný ve všech částech rozhraní BiddingManageru. Naleznete ho vždy na stejné místě, v pravém horním rohu pod rozbalovací nabídkou vašeho přihlašovacího e-mailu. Srovnávej v čase! Kalendář je skvělým pomocníkem při vyhodnocování výkonů inzerce a srovnávání výsledků v čase. Dává vám ucelenou představu o tom, jak se vaše statistiky mění a vyvíjí. Období pro srovnání si v kalendáři vyberete tak, že kliknete na možnost POROVNAT a zvolíte si PŘEDCHOZÍ OBDOBÍ, se kterým chcete data srovnat. Akci nezapomeňte potvrdit tlačítkem POUŽÍT. Pak už se vám statistiky za požadovaná období vyfiltrují do jedné tabulky, kde se navíc automaticky propočítá jejich procentuálních rozdíl. No není to geniální? Pokud vás problematika základní optimalizace a srovnání výsledků v čase zajímá více, plynule přejděte na článek OPTIMÁLNÍ CPC: Důvěřuj, prověřuj a zvyšuj efektivitu. V článku mimo jiné vysvětlujeme i to, jak si jednoduše vyhodnotit efektivitu inzerce za zvolené časové období. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 19. díl – Kalendář se nejdříve objevil na Trayto.
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
LEGO Friends 41706 Adventní kalendář 2022 Adventní kalendář LEGO Friends pro rok 2022 ukrývá řadu překvapení. Dvacet čtyři okének a v každém z nich dáreček pro jeden adventní den. Postupně si tak děti sestaví vánoční trh, na kterém nechybí Santa se sobem
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… R