Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… Registrace Abyste mohli ze zbožáku vytěžit maximum, musíte se zaregistrovat. Nebojte, není to žádná věda. Stačí, když na úvodní stránce webu BiddingManager kliknete v pravém horní rohu na zelené tlačítko VYZKOUŠET. Akční tlačítko vás přesměruje na registrační formulář, kde zadáte pouze svůj e-mail, telefonní číslo a heslo. E-mail a heslo budou sloužit pro přihlašování do vašeho účtu. Telefonní číslo se nám bude hodit pro případ, že bychom odhalili nějaký zádrhel, o kterém vás budeme chtít hned informovat. Až vyplníte veškeré požadované údaje, klikněte na zelené tlačítko REGISTROVAT SE. Paráda, gratulujeme! Právě jste se úspěšně přihlásili do svého BiddingManager účtu. Než budete pokračovat, přečtěte si všechny pokyny, které na uvodní stránce BiddingManageru najdete. Pomohou vám lépe se zorientovat v nástroji. Přidání srovnávače Tak, máte za sebou úspěšnou registraci do našeho bidovacího nástroje, máte načtené základní pokyny, je na čase přidat srovnávač. Jak na to? Jednoduše, v rozhraní BiddingManageru klikněte na PŘIDAT SROVNÁVAČ. Proces přidávání jsme se snažili co nejvíce zjednodušit. Zhustili jsme ho do tří kroků: KROK 1: propojení s účtem (Vyberte typ srovnávače, na kterém inzerujete, a zadejte loginy, které běžně používáte pro přihlášení do daného srovnávače. Postupujte dále kliknutím na zelené tlačítko POKRAČUJ.) KROK 2: výběr e-shopu (Zvolte e-shop pro který chcete BiddingManager využívat, opět klikněte na zelené tlačítko POKRAČUJ a vyčkejte. Právě probíhá ověření, jestli máte v administraci srovnávače všechno správně nastavené.) KROK 3: kontrola před natažením dat (Zkontrolujte prosím, že je váš účet připraven na propojení. Nevidíte-li žádnou překážku, plynule přejděte na tlačítko ZAČÍT S NATAHOVÁNÍM DAT.) Chvilka napětí… A je hotovo, přidání srovnávače dokončeno! Nyní můžete okno zavřít a jít si klidně dáchnout. Během následujících max. 48 hodin proběhne první natažení dat, statistik a produktů. Až bude celý proces hotový, dáme vám vědět na e-mail. Nebylo vám všechno úplně jasné? Pusťte si videonávod, který vás celou registrací včetně přidání srovnávače provede. A pokud jste se ještě nezaregistrovali, tak neváhejte. Prvních čtrnáct dní testování máte zdarma. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 1. díl – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Jsou informace, bez kterých se při nastavování biddingu neobejdete. Abychom vám ulehčili práci, přidali jsme na úrovni produktů pár příznaků, které vám na první dobrou pomáhají s identifikací. Příznaky u produktů Každý produkt v BiddingManageru disponuje
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Exporty vám umožňují stáhnout si data hned z několika úrovní v nástroji. Exportovat můžete statistiky za kategorie, výrobce, produkty, ale také TOP produkty, produkty aktivní v Auto-biddingu nebo výsledky filtrování. Exportujte dle libosti Exporty v Bidd