Hromadné akce pro Auto-bidding: Jak využít jejich přidanou hodnotu

Před Vánocemi jsme do BiddingManageru implementovali hromadné úpravy Auto-biddingu. V dnešním článku se proto zaměříme na praktické ukázky, jak s nimi pracovat. Auto-bidding je nedílnou součástí nástroje BiddingManager a práce v něm je doslova stěžejní. Pečlivému nastavování bidovacích strategií je věnováno spoustu času a každá vychytávka, která čas strávený při optimalizaci ušetří je vítána. Proto jsme se rozhodli na hromadném zapínání produktů do Auto-biddingu znovu zapracovat a přidat možnosti hromadných editací. Tato funkcionalita byla odprezentována v rámci předvánočních novinek. Pojďme si dnes ukázat, jak s nimi jednoduše pracovat. Hromadné akce přes Vybraným nastavit Tato funkcionalita je v BiddingManageru již nějakou dobu. Doposud bylo možné produkty do Auto-biddingu hromadně zapnout/vypnout, avšak bez možnosti aplikace vlastních pravidel. Tato funkcionalita je i nadále zachovaná, ale navíc k ní přibyla možnost si pravidla upravit podle sebe. Pravidly myslíme nastavení velikosti příhozu, odhozu, maximálního CPC a pozice, na kterou chcete cílit. Případně doplňková pravidla pro vypnutí produktu z Auto-biddingu při překročení PNO za posledních 30 dní, překročení rozdílů v ceně a zhoršení dostupnosti. Veškeré nastavovací akce najdete pod buttonem VYBRANÝM NASTAVIT, tak jak jste zvyklí. Nově se pouze dělí na Automatické a Manuální volby. Volby automatické jsou vhodné pro ty méně zběhlé, kde veškeré nastavení pravidel proběhne automaticky bez vaší součinnosti. Na toto téma byl již v minulosti na našem blogu sepsaný návodový článek: “Seznamte se, BiddingManager! 15. díl Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby”, neváhejte si ho přečíst. Volby manuální jsou pak pro ty, kteří si chtějí jednotlivé parametry u produktů nastavit podle sebe Hromadné zapínání a editace produktů v Auto-biddingu Jak na to? Vyberete si produkty, které chcete do Auto-biddingu zapnout (políčko pro check před názvem produktu) a následně kliknete na button VYBRANÝM NASTAVIT. V části Manuální volby kliknete na VYBRANÝM NASTAVIT AUTO-BIDDING. Stav Auto-biddingu změníte na “zapnuto”, nastavíte parametry vybraných pravidel (výchozí jsou automaticky přednastavené hodnoty ke každému produktu zvlášť) a kliknete na ULOŽIT. Pro lepší pochopení jsme si pro vás připravili malý videonávod: Stejně tak si můžete produkty, které již v Auto-biddingu máte aktivní, pouze upravit. Postup je stejný. V části Auto-bidding u vybraného srovnávače vybere produkty, které chcete upravit a následně přes VYBRANÝM NASTAVIT a VYBRANÝM NASTAVIT AUTO-BIDDING přepíšete pravidla, která chcete změnit. Například se rozhodnete pro cílení na druhou pozici s navýšením maximálního CPC na 30 Kč. Viz videonávod: Máte v rámci hromadných editací nějaké nejasnosti? Neváhejte nás kontaktovat na náš email [email protected]. Rádi vám případně mezery pomůžeme vyplnit. Článek Hromadné akce pro Auto-bidding: Jak využít jejich přidanou hodnotu se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! 25. díl Manuální volby pro hromadné nastavení Auto-biddingu

Nebaví vás nastavovat autobidovací pravidla pro každý produkt zvlášť? Máme pro vás řešení. V BiddingManageru můžete díky manuálním volbám produkty v Auto-biddingu upravovat hromadně. Hromadné akce u produktů v Auto-biddingu V jednom z předchozích dílů js

projít na článek

Seznamte se, BiddingManager! – 15. díl – Doporučené produkty pro Auto-bidding a automatické volby

Jednou z nejdůležitějších funkcionalit BiddingManageru je tzv. Auto-bidding, o kterém byla řeč v předchozím díle. Průběžně jsme pro Auto-bidding přidávali nové funkce a zlepšovali jeho výkonnost. Proto se v tomto návodovém článku zaměříme na doporučené pr

projít na článek

Vylepšený auto-bidding v BiddingManageru vám poradí, které produkty se vyplatí bidovat

Na BiddingManageru mak me do roztrh n tl. Vylep ujeme ho, mn me a roz iujeme funkce tak, aby byl jednodu , rychlej a hlavn uivatelsky p vtivj . Tentokr t jsme si posv tili na auto-bidding. Tak se pojme pod vat, co v m tahle funkce nab z nov ho. Po

projít na článek

Dvě novinky v Bidding[Manageru], které před nástupem vánoční sezóny oceníte, a změna ceníku

Nechce se tomu vit, ale v non sez na pomalu klepe na dvee. Abyste sv v non kampan stihli vyladit do nejmen ho detailu, je as za t se pipravovat. My letos v BiddingManageru p pravy nepodceujeme a u te m me 2 velk novinky, kter jako eshopa i optimaliz

projít na článek

Robot přidává hromadné akce nad doklady

Robot přidává hromadné akce nad doklady Dnes jsme přidali možnost dělat nejčastější akce nad fakturami a náklady ještě rychleji. Stačí najednou označit více dokladů a z menu vybrat, jestli je označit jako zaplacené, uzamknout či odemknout nebo je smazat.

projít na článek