Přehledně a na jednom místě. Přesně takto BiddinManager shromažďuje všechny důležité informace o vašem účtu. Víte, kde je najít? Co vám říkají a jak s nimi nakládat? Informace Stručný přehled informací ke všem zbožovým srovnávačům, které máte přiřazené k vybranému e-shopu, najdete na stránce Informace. Jak se na ni dostat? Jednoduše, přímo z hlavní navigační lišty v rozhraní nástroje BiddingManager. První sekce nabízí přehled informací o aktuálním stavu vašich srovnávačů, včetně možnosti prokliknout se do nastavení. Zatím se ale nikam proklikávat nebudeme (o nastavení si povíme až příště) a podíváme se, jaké informace v přehledu najdeme. PROPOJENO Ukazuje aktuální stav propojení vašeho srovnávače s účtem v BiddingManageru. Svítí-li zeleně, vše je v naprostém pořádku. Červený křížek pak signalizuje drobné komplikace.V tom případě, zkontrolujte především své loginy, xml feed a výši kreditu na srovnávači. BIDDOVÁNÍ Zapnuto znamená, že je propisování CPC z BiddingManageru do feedu na srovnávači aktivní. Vypnuto – CPC nastavené v BiddingManageru se do vašeho srovnávače nepropisuje. ZOBRAZIT NASTAVENÍ V nastavení můžete zkontrolovat propojení, bidování, upravit loginy nebo dokonce smazat nastavení CPC a deaktivovat srovnávač. Další sekce ukazuje velikost feedu (malý feed: do 15 000 produktů, střední feed: 15 000 60 000 produktů, velký feed: 60 000 150 000 produktů) a počet produktů, které ve feedu máte. Další boxíky vám prozradí, které Služby využíváte a v jakém stádiu se váš účet právě nachází. Tady se bidding dělí na fázi testingu (14 dní testování zdarma) či fázi aktivní (placená verze BiddingManageru). V případě probíhajícího testingu tady najdete informace o počtu dní zbývajících do konce testovacího období. Po jeho uplynutí se přepněte do placené verze. Jen tak budete moct BiddingManager dále využívat. Jak na to? Stačí kliknout na zelené tlačítko PŘEJÍT DO PLACENÉ VERZE. Součástí sekce Služby je také kolonka s počtem produktů v autobiddingu. Velikost balíčku autobiddingu si můžete kdykoliv navýšit, a to maximálně do výše 400 produktů na srovnávač. Jeden balíček obsahuje vždy 100 produktů. Závěrečný oddíl pak poskytuje přehled posledních aktualizací produktů, statistik, vstupního XML feedu a autobiddingu. Aktualizace produktů a statistik probíhá standardně 1x denně. Kontrolu vstupního XML feedu a přepočet CPC provádíme každou hodinu, autobidding pak 12x denně. Je pro vás přehled základních informací dostačující a snadno pochopitelný? V případě, že byste něčemu nerozuměli nebo jste si zkrátka nebyli jistí v kramflecích, neváhejte nám napsat! Jsme vám k dispozici na emailu [email protected]. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 3. díl – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít se nejdříve objevil na Trayto.
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Registraci včetně přidání srovnávače už máte v malíčku. Průvodce prvním nastavením jste zapli takřka na 3 kliky a informace o přidaných srovnávačích umíte vyjmenovat i pozpátku. Co ale nastavení vašeho účtu v BiddingManageru? Nepodceňujte ho, pro inzerci
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Součástí správné optimalizace je mimo jiné i minimalizace zbytečných ztrát a vyřazení produktů z biddingu, případně potlačení inzerce u produktů, u kterých není bidding až tak vyžadován. Pro lepší identifikaci použijte filtry a zaměřte se na tyto produkt
Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… R