Registraci včetně přidání srovnávače už máte v malíčku. Průvodce prvním nastavením jste zapli takřka na 3 kliky a informace o přidaných srovnávačích umíte vyjmenovat i pozpátku. Co ale nastavení vašeho účtu v BiddingManageru? Nepodceňujte ho, pro inzerci na zbožácích má klíčovou roli. Nastavení účtu Nastavení je jednou z nejdůležitějších sekcí v rozhraní BiddingManageru. V první části máte k dispozici přehled o vašem srovnávači. Najdete zde informace o: propojení s účtem XML feedu certifikátu ověřeno zákazníky zůstatku kreditu pokročilém měření konverzí generování konverzních reporů sortiment reportu Svítí vám celý seznam zeleně? Paráda, pak není co řešit a máte všechno v pořádku nastavené. Pokud ale u některé z položek svítí červený křížek, zbystřete! Někde bude chyba. Nevíte, jak ji odstranit? Napište nám na [email protected]. Načítání CPC z BiddingManageru Abychom mohli začít hodnotit účinnost bidování pomocí nástroje BiddingManager aktivujte Načítání CPC z BiddingManageru. Jak? Pouhým kliknutím na tlačítko ZAPNOUT. Jakmile tlačítko zezelená máte vyhráno. Načítání CPC je aktivní a ceny prokliků se propisují do vybraného zbožového srovnávače. Propojení s účtem Propojení BiddingManageru s účtem na zbožáku je pro efektivní bidování zcela zásadní. Login a heslo musí odpovídat přihlašovacím údajům do zvoleného srovnávače. Myslete na to, že tyto údaje musí být vždy aktuální. Bez nich prostě nástroj nejede. Dalšími políčky v pořadí jsou název e-shopu, se kterým je účet propojen, a URL vašeho vstupního feedu. A co je URL výstupního feedu? Je to adresa feedu, který BiddingManager nasadí na příslušný zbožový srovnávač. V podstatě je to váš vstupní XML feed s doplněnými elementy CPC. Nebojte ve feedu vám nic měnit nebudeme. Pracujeme jen s cenou prokliku. Sdílení přístupu ke srovnávači Často se nás ptáte jestli může účet spravovat více osob. Odpověď zní ANO! Pro každý eshop existuje uživatel s vlastnickými právy. Ten může účet nasdílet dalším osobám, které budou moct nástroj spravovat. Jak na to? Do kolonky NASDÍLET zadejte e-mail jiné osoby a klikněte na zelené tlačítko PŘIDAT UŽIVATELE. Toť vše. Smazat veškeré nastavení CPC Pokud už se v nastaveních ztrácíte nebo zkrátka chcete všechno nastavit úplně od nuly, využijte funkcionalitu SMAZAT CPC, která veškerá nastavení CPC v účtu na daném srovnávači smaže. Ale pozor jednou smazaná nastavení už nejdou vrátit zpět, takže tento krok předem pečlivě zvažte. Po smazání veškerého nastavení se automaticky všem produktům nastaví minimální CPC. Na vás pak při otevření kterékoliv stránky, kde lze nastavovat bidding, znovu vyskočí průvodce prvním nastavením. Deaktivovat srovnávač Rozhodli jste se přestat BiddingManager používat? Tak to nás mrzí, ale i s tím musíme počítat. Budeme rádi, když nám na rozloučenou dáte zpětnou vazbu (pište na: [email protected]), abychom se mohli poučit. No a jak teda udělat BiddingManagerovi pá, pá? Svůj srovnávač deaktivujete na konci stránky NASTAVENÍ kliknutím na šedé tlačítko SMAZAT DATA. Deaktivací dojde k nenávratnému smazání všech dat (produkty, statistiky, nastavení, XML feedy, hesla), tak to prosím promyslete, než na to kliknete. Tak jo, o nastavení už načteno máte. Gratulace! A o čem to bude příště? Peníze, money, děngy – sekce Fakturace. SERIÁL Seznamte se, BiddingManager: Díl 1. – První kroky pro úspěšný start v BiddingManageru Díl 2. – Průvodce prvním nastavením: Jednoduše a na pár kliků Díl 3. – Informace o přidaných srovnávačích a kde je najít Díl 4. – Nastavení účtu v BiddingManageru Díl 5. – Fakturace a fakturační údaje Díl 6. – Statistiky dostupné v BiddingManageru Díl 7. – Bidování na Heurece Díl 8. – TOP produkty Díl 9. – Bidování na Zboží.cz Díl 10. – Jak a kde nastavit bidování Díl 11. – Bidovat: Rychlé nastavení Díl 12. – Bidovat: Pokročilé nastavení Díl 13. – Nastavení CPC Díl 14. – Auto-bidding Díl 15. – Doporučené produkty pro auto-bidding a rychlé volby Díl 16. – Ozubená kolečka v rozhraní BiddingManageru Díl 17. – Ikony před produkty v BiddingManageru Díl 18. – Příznaky u produktů v administračním rozhraní Díl 19. – Kalendář Díl 20. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií Díl 21. – Hromadné nastavení produktů ve filtru Díl 22. – Optimalizace: produkty s potenciálem Díl 23. – Optimalizace: Tipy pro minimalizaci ztrát Díl 24. – Filtrujte produkty podle nejrůznějších kritérií (druhá část) Díl 25. – Manuální volby pro hromadné nastavení auto-biddingu Díl 26. – Exporty dat Díl 27. – Notifikační systém napříč BiddingManagerem Díl 28. – Drobné vychytávky pro usnadnění práce v nástroji Článek Seznamte se, BiddingManager! – 4. díl – Nastavení účtu v BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Vyhodnocování výkonu inzerce, přehled statistik za zvolené období, srovnání inzerce v čase nebo správná optimalizace. K tomu všemu slouží v rozhraní BiddingManageru kalendář. Pojďme si ho ukázat trochu blíž. Kalendář Kalendář v BiddingManageru je skvělým
Přehledně a na jednom místě. Přesně takto BiddinManager shromažďuje všechny důležité informace o vašem účtu. Víte, kde je najít? Co vám říkají a jak s nimi nakládat? Informace Stručný přehled informací ke všem zbožovým srovnávačům, které máte přiřazené k
Produkty v BiddingManageru filtrujete jedna báseň. Nezbývá nám tedy už nic jiného, než si ukázat, jak u vytvořených filtrů udělat hromadné nastavení nebo produkty aktivovat do auto-biddingu. Jak jsme minule avízovali, dnes plynule navážeme na předchozí d
Rozhodli jste se nastartovat svůj byznys na zbožových srovnávačích právě s nástrojem BiddingManager? Bravo, dobrá volba… Co pro úspěšný bidovací start musíte udělat? V prvé řadě zaregistrovat se a přidat si svůj srovnávač. Nevíte jak na to? Čtěte dále… R