Dovolená na Jadranu? Lákavé, ale v BiddingManageru jsme dali přednost přednost vymýšlení nových funkcionalit, které se s příchodem e-shopařské sezóny budou hodit. První vlaštovkou z novinek je možnost vkládání poznámek přímo do administrace nástroje. Jak to funguje se dozvíte v článku. Poznámkový blok Do BiddingManageru jsme přidali novou vychytávku “Poznámkový blok”. Tato funkcionalita se skrývá pod buttonem “Přidat poznámku”, který najdete na všech stránkách v administračním rozhraní nástroje. Po kliknutí na tlačítko se vám zobrazí vyskakovací okno s prostorem pro vložení jakékoliv poznámky. My tuto funkcionalitu využíváme především pro optimalizaci zbožákových účtů, ale je zcela na vás jak její přidanou hodnotu využijete. Pole pro poznámky je omezené na max 500 znaků. V případě, že si nějakou poznámku uložíte, tak se vizuál buttonu lehce promění. Přibyde u něj číslice “1”. Až se do účtu přihlásíte zase příště, tak snadno poznáte, že u svého účtu již nějakou poznámku máte. Věříme, že vám tato vychytávka udělala radost a usnadní vám optimalizaci v našem bidovacím nástroji. Máte tipy na další funkcionality, které zefektivní vaši práci v BiddingManageru? Neváhejte nám napsat na [email protected]. Článek Poznámkový blok v BiddingManageru se nejdříve objevil na Trayto.
Na Zboží.cz s novinkami v poslední době nezahálí. Jednou z novinek je sjednocení tagu MAX_CPC_SEARCH pro všechna umístění na Zboží.cz mimo produktový detail. Jakým způsobem se tato změna promítla do fungování biddingu a administrace BiddingManageru? Na c
Nepest v me pracovat na novink ch a vylep en ch, a proto se i n web postupn rozrst . Na konci losk ho roku jsme spustili projekt certifikace BiddingManageru a pr v certifikace se t k vt ina novinek na na em webu. O certifikaci pehlednji a srozumitelnj
Další novinka přidaná do nástroje je z oblasti filtrování. Aby se vám v BiddingManageru zase o něco lépe pracovalo, přidali jsme do filtru nové podmínky. O jaké podmínky se konkrétně jedná? Mrkněte do článku, kde se dozvíte více. Není v XML V BiddingMana
V rozhraní BiddingManageru na úrovni produktů, výrobců či kategorií běžně narazíte na nejrůznější příznaky a ikonky. V dnešním díle si vysvětlíme, co znamenají jednotlivá ozubená kolečka a co se nám snaží sdělit. V rozhraní BiddingManageru je kromě stati
Nastavit bidovac strategie, uhl dat traty a zajistit, e bude klient s v sledky bidov n na Heurece a Zbo opravdu spokojen je obas v kon hodn superhrdiny. Na tst existuje BiddingManager a jedinci, kte ho um ovl dat. A pr v ti pijeli do Ostravy. Na