BiddingNews #8: Glami spouští vyhledávání podle obrázků, Heureka se odtrhla od ztrátové Mall Group, zavádí nové parametry a stejně jako Favi nebo Zboží.cz zdražuje prokliky

N stup v non sez ny na zboov ch porovn va ch je ve znamen zdraov n . Od z si za prokliky piplat te na Favi, Heurece i Zbo .cz. U prvn ch dvou nav c nejde o pouh sez nn nav en , ale o trval n rst. Glami spou t vyhled v n podle obr zk Vyhled va m dy Glami jako jeden z prvn ch v esku pich z s monost hledat svj vysnn kus odvu podle obr zku. Dote se uivatel museli spol hat jen na spr vnou volbu kl ov ch slov. Te u sta naj t odpov daj c obr zek, nahr t do vyhled v n Glami a vyhledat produkt nebo jeho alternativy. Obr zkov vyhled v n zat m funguje jen pes mobiln web a tablet, ale do konce roku 2019 bude sluba k dispozici i pes webov rozhran a jako aplikace ve v ech zem ch, kde Glami psob . tte v e o nov funkci Heureka se odtrhla od prodlen Mall Group Spekulovalo se o nejvt m prodeji roku na tuzemsk internetov sc n, ten se ale nekon . Od 1. jna ji sice Heureka ofici ln nen sou st Mall Group a operuje pod novou spolenost Heureka Group, kter zaste aktivity srovn vae na v ech trz ch, ale majetkov zst v v e pi star m, p e server CzechCrunch. Vlastnick struktura zstala stejn . Po 40 procentech dr firmy Petra Kellnera a Daniela Ket nsk ho a zbytek pipad Rockaway. V rozvoji srovn vae budou pokraovat spolen, ale nez visle na Mall Group. Pette si ofici ln zpr vu Heureky Porovn vae zdrauj Heureka Nov struktury se dokal cen k proklik na Heurece. E-shopm m pomoci l pe optimalizovat inzerci a kampan. V cen ku te najdete a 33 cenov ch p sem a 96 (pod)kategori a podle Heureky kladou nov ceny vt draz na charakteristiky dan ch segment a kategori . Zmna ceny tedy z le na konkr tn m cenov m p smu a podkategorii produkt, take se v nkter ch kategori ch zlevovalo. Nov PPC cen k ve el v platnost 2. 9. 2019 a v obdob od 1. 11. do 31. 1. kad ho roku nav c podl h plo n mu nav en o 25 %. Cen k PPC na Heurece naleznete zde: CZ: https://www.heureka.cz/direct/dokumenty/cenik-cz-2019.xlsx SK: https://www.heureka.sk/direct/dokumenty/cenik-sk-2019.xlsx Dal zmnou na Heurece je prava v e proviz v Heureka Ko ku. S platnost od 14. jna 2019 se rozmez proviz bude pohybovat od 2.4 % do 10 % v z vislosti na konkr tn kategorii. Seznam nov ch proviz najdete zde: https://bit.ly/2oThZ1r Zbo .cz Sez nn nav en cen u plat na Zbo .cz. Na obdob od 1. jna 2019 do 31. 1. 2020 zmnilo Zbo .cz minim ln cenu prokliku. Zmna cen ku probhla automaticky. tte v e o prav ch cen ku na Zbo .cz Favi O zmn ch cen proklik informoval prostednictv m e-mailu sv inzerenty i porovn va n bytku Favi. Favi nastavilo ir rozpt minim ln ch cen za proklik od 1,10 K do 2,60 K v z vislosti na kategorii. Nov povinn parametry v kategori ch Obleen a obuv a N bytek na Heurece Obleen a obuv na Heurece m nov povinn parametry. K ji dlouhodob vyadovan velikosti nyn nezapomete v XML feedu uv dt i parametry barva a materi l. Doporuujeme vyplovat i parametry jako stih, p leitost, vzor, druh a dal , aby se uivatelm v nab dk ch l pe filtrovalo a hledalo. Nov podm nky se t kaj i sekce n bytek. Ani zde by v m v tagu PRODUCTNAME nikdy neml chybt v robce. Povinn mi parametry jsou pak velikost (v ka, ka, hloubka), barva a materi l. A pamatujte i na obr zky. Ve v ech kategori ch by mly m t vdycky minim ln velikost 400400 px. Podrobn podm nky pro kategorii Obleen a obuv Podrobn podm nky pro kategorii N bytek V echny nov tagy dopln te do st vaj c ch XML feed teba pomoc na eho XML editoru Xemel. V l nku na na em blogu se dozv te, jak v echny tagy nastavit. Pette si, jak doplnit parametry do XML feedu O v voji Heureky s produktov m fem Markem Grynhoffem Heureka mn nejenom vlastnickou strukturu, ale hodn nov ho ji ek i po technick str nce. Co se v Heurece chyst ekl v rozhovoru pro Tyinternety.cz Marek Grynhoff, CPO Heureka. Pej t na rozhovor s CPO Heureky V te o dal ch novink ch, kter h bou online svtem? Nebo se nco velk ho dje p mo u v s a mysl te, e bychom o tom mli napsat? Dejte n m o tom vdt na [email protected]. Článek BiddingNews #8: Glami spouští vyhledávání podle obrázků, Heureka se odtrhla od ztrátové Mall Group, zavádí nové parametry a stejně jako Favi nebo Zboží.cz zdražuje prokliky se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Heureka v 2017 zdražuje, zapláčou e-shopaři?

Prostřednictvím zpravodaje včera Heureka informovala o novém ceníku prokliků 2017 platném od 1. 1. 2017. Pokud pravidelný e-mailing neodebíráte a novinka vám unikla, pozorně čtěte. Uvedené ceny se vás týkají, pouze pokud se e-shop do sekce Heureka.cz pro

projít na článek

BiddingNews #10/2020: Zboží zdražuje prokliky a další novinky na zbožácích, Zásilkovna spouští Z-boxy, Amazon zavádí platby otiskem dlaně

S bl c se v non sez nou se vyrojily novinky nejen z prosted porovn va zbo , ale tak byznysu. Jak vyladit kampan na srovn va ch, aby v m naskakovaly objedn vky, na co si d t pozor u nastaven zpsob doruen , jak je v voj e-commerce v glob ln m m tku a

projít na článek

Srovnávač Favi: Nakupujte nábytek za nejlepší ceny

Sháníte nové vybavení do své domácnosti a chcete nakoupit za nejvýhodnější cenu? Vyzkoušejte srovnávač eshopů Favi, který porovnává především ceny nábytku. Lze tu nalézt ale i další zboží jako povlečení, svítidla a bytové dekorace.

projít na článek

BiddingNews #02/2020: Biddingtools Group se mění na trayto, srovnávače Zboží a Heureka se vrátily ke standardním ceníkům, Glami zkoumalo módní trh

nor byl bohat na intern zmny. Spojili jsme se s investin skupinou ette a Biddingtools Group s.r.o. se t m mn na trayto a.s. Srovn vae Heureka i Zbo pracuj na dal ch vylep en ch a dobrou zpr vou pro inzerenty bylo zlevnn proklik, pesnji n vrat ke s

projít na článek

Jak vypadá reklamace na Mall.cz?

Internetový obchod MALL.CZ patří mezi jedničky na českém trhu. Svým zákazníkům nabízí široký sortiment a kvalitní služby. I tak se ale může stát, že zboží dorazí poškozené, nebudete s ním spokojení, nebo se během používání vyskytne vada, za kterou nemůžet

projít na článek