Prostřednictvím zpravodaje včera Heureka informovala o novém ceníku prokliků 2017 platném od 1. 1. 2017. Pokud pravidelný e-mailing neodebíráte a novinka vám unikla, pozorně čtěte. Uvedené ceny se vás týkají, pouze pokud se e-shop do sekce Heureka.cz pro vás vybírá kvalitní obchody nedostane a je vám účtována ceníková cena. V případě umístění e-shopu v biddované sekci je cena vypočítána na základě aukčního modelu. Změny v ceníku prokliků 2017 Nový ceník platný od 1. 1. 2017 najdete zde. Největší změnou, kterou zcela jistě pocítíte, je cena prokliku z detailu obchodu a výsledků fulltextového vyhledávání, která se zvýšila o 100 % z 1 Kč nově na 2 Kč. Beze změny zůstaly levné produkty do 21 Kč, jejichž cena prokliku není účtována a za inzerci tedy nic neplatíte. Prokliky z Nejlepsiceny.cz, Srovnanicen.cz a Seznamzbozi.cz vás budou stát také pořád stejně, a to v rozmezí od 1-2,50 Kč. Jak se hýbalo s cenami prokliků v jednotlivých kategoriích v závislosti na ceně produktu je patrné z tabulky níže. Dobrou zprávou je, že pokud nabízíte zboží v ceně do 300 Kč, tak se s cenou za proklik můžete dostat dokonce jen na 0,50 Kč. U dražších produktů si oproti roku 2016 spíše připlatíte, zejména v kategoriích Bíle zboží, Dům a zahrada, Hobby a Zážitky. Nutno podotknout, že ceny zboží v tabulce jsou uvedeny včetně DPH, zatímco ceny prokliku bez. Plošné zvýšení cen nově i v lednu Doposud platilo plošné zvýšení cen prokliků o 25 % v hlavní sezóně od 1. 10.-31.12. Nově se sazba zvyšuje až od listopadu do ledna následujícího roku, protože si je Heureka plně vědoma, jak je první měsíc v roce obchodně zajímavý kvůli povánočním výprodejům, doprodejům, atd. Co z toho vyplývá Většině e-shopů přinesou změny v ceníku především vyšší náklady na inzerci, potažmo vyšší PNO. Aby vaše inzerce zůstala rentabilní a biddování na Heurece bylo co nejvíce efektivní, neváhejte a obraťte se na nás. Článek Heureka v 2017 zdražuje, zapláčou e-shopaři? se nejdříve objevil na Trayto.
Na podzim roku 2017 zveejnila Heureka nov uivatelsk et a pr v tato zmna odstartovala proces, jeho v sledkem m b t pln responzivn web. Druh vlna zmn se letos dotkla detailu obchodu. Heureka zde vsadila na recenze. Ukate mi recenze Uivatelsk przkumy
Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob
N stup v non sez ny na zboov ch porovn va ch je ve znamen zdraov n . Od z si za prokliky piplat te na Favi, Heurece i Zbo .cz. U prvn ch dvou nav c nejde o pouh sez nn nav en , ale o trval n rst. Glami spou t vyhled v n podle obr zk Vyhled va m
Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen
V noce jsou sice a za p r ms c, ale e-shopy dostaly d rek od Heureky u nyn . Nov mohou v XML feedu v podporovan ch typech dopravy (DELIVERY) zas lat dopravce ZASILKOVNA a DPD_PICKUP. Z silkovna i DPD pickup se nov zobrazuj v bublin pou van ch dopravc n