Heureka v 2017 zdražuje, zapláčou e-shopaři?

Prostřednictvím zpravodaje včera Heureka informovala o novém ceníku prokliků 2017 platném od 1. 1. 2017. Pokud pravidelný e-mailing neodebíráte a novinka vám unikla, pozorně čtěte. Uvedené ceny se vás týkají, pouze pokud se e-shop do sekce Heureka.cz pro vás vybírá kvalitní obchody nedostane a je vám účtována ceníková cena. V případě umístění e-shopu v biddované sekci je cena vypočítána na základě aukčního modelu. Změny v ceníku prokliků 2017 Nový ceník platný od 1. 1. 2017 najdete zde. Největší změnou, kterou zcela jistě pocítíte, je cena prokliku z detailu obchodu a výsledků fulltextového vyhledávání, která se zvýšila o 100 % z 1 Kč nově na 2 Kč. Beze změny zůstaly levné produkty do 21 Kč, jejichž cena prokliku není účtována a za inzerci tedy nic neplatíte. Prokliky z Nejlepsiceny.cz, Srovnanicen.cz a Seznamzbozi.cz vás budou stát také pořád stejně, a to v rozmezí od 1-2,50 Kč. Jak se hýbalo s cenami prokliků v jednotlivých kategoriích v závislosti na ceně produktu je patrné z tabulky níže. Dobrou zprávou je, že pokud nabízíte zboží v ceně do 300 Kč, tak se s cenou za proklik můžete dostat dokonce jen na 0,50 Kč. U dražších produktů si oproti roku 2016 spíše připlatíte, zejména v kategoriích Bíle zboží, Dům a zahrada, Hobby a Zážitky. Nutno podotknout, že ceny zboží v tabulce jsou uvedeny včetně DPH, zatímco ceny prokliku bez. Plošné zvýšení cen nově i v lednu Doposud platilo plošné zvýšení cen prokliků o 25 % v hlavní sezóně od 1. 10.-31.12. Nově se sazba zvyšuje až od listopadu do ledna následujícího roku, protože si je Heureka plně vědoma, jak je první měsíc v roce obchodně zajímavý kvůli povánočním výprodejům, doprodejům, atd. Co z toho vyplývá Většině e-shopů přinesou změny v ceníku především vyšší náklady na inzerci, potažmo vyšší PNO. Aby vaše inzerce zůstala rentabilní a biddování na Heurece bylo co nejvíce efektivní, neváhejte a obraťte se na nás. Článek Heureka v 2017 zdražuje, zapláčou e-shopaři? se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

Heureka sází na recenze. Nový detail obchodu je toho důkazem

Na podzim roku 2017 zveejnila Heureka nov uivatelsk et a pr v tato zmna odstartovala proces, jeho v sledkem m b t pln responzivn web. Druh vlna zmn se letos dotkla detailu obchodu. Heureka zde vsadila na recenze. Ukate mi recenze Uivatelsk przkumy

projít na článek

Snadnější napojení na API Heureka Košíku

Pokud uvažujete o zapojení do Heureka Košíku, nebo Heureka Košík již využíváte, ale bez technického napojení na Heureku, máme pro vás dobrou zprávu! Nově můžete využít nástroj pro snazší implementaci a bezproblémové napojení tzv. HCAPI. Tento nástroj ob

projít na článek

BiddingNews #8: Glami spouští vyhledávání podle obrázků, Heureka se odtrhla od ztrátové Mall Group, zavádí nové parametry a stejně jako Favi nebo Zboží.cz zdražuje prokliky

N stup v non sez ny na zboov ch porovn va ch je ve znamen zdraov n . Od z si za prokliky piplat te na Favi, Heurece i Zbo .cz. U prvn ch dvou nav c nejde o pouh sez nn nav en , ale o trval n rst. Glami spou t vyhled v n podle obr zk Vyhled va m

projít na článek

Heureka.cz přichází s novou kampaní pro tlačítko Koupit

Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen

projít na článek

Zásilkovna a DPD pickup nově v podporovaných dopravcích na Heurece

V noce jsou sice a za p r ms c, ale e-shopy dostaly d rek od Heureky u nyn . Nov mohou v XML feedu v podporovan ch typech dopravy (DELIVERY) zas lat dopravce ZASILKOVNA a DPD_PICKUP. Z silkovna i DPD pickup se nov zobrazuj v bublin pou van ch dopravc n

projít na článek