Biddingový simulátor Bidding[Manager] School – unikátní vzdělávací e-commerce projekt

Představte si, že máte se svým e-shopem na srovnávačích neomezený budget a můžete testovat různé bidovací strategie bez jakýchkoliv omezení, aniž byste prodělali reálné peníze Tohle přesně nabízí náš biddingový simulátor BiddingManager School. Je to unikátní projekt, který nováčkům pomůže zdokonalit prezentaci e-shopu na zbožácích a ostříleným markeťákům odhalí nové postupy a strategie inzerce. Bidování na srovnávačích funguje na principu aukce. Kdo nabídne více peněz za proklik, ten má větší šanci, že se jeho nabídky na zbožácích zobrazí na vyšších pozicích. Do aukce ale vstupuje i konkurence, navíc je výše jednotlivých příhozů tajná. Takže nastavené hodnoty cen za prokliky, které jsou v danou chvíli dostatečné pro zobrazení na předních pozicích, už za hodinu nemusí stačit. Je to prostě boj o přední pozice a zákazníky. Vyhrává ten, kdo bojuje nejlépe. Jasně, existují různé platformy a nástroje, které pomáhají určit velikost CPC (cen za proklik) a tím šetří lidem práci. I tak ale na bedrech optimalizátora zůstává celá řada úkonů, které musí pravidelně provádět, aby mohl nástroj správně řídit. Chce to prostě cvik, zkušenosti a know-how. Výukové rozhraní BiddingManager School je teď dostupné všem — od studentů marketingu, přes uživatele plnohodnotné verze našeho nástroje BiddingManager, po marketingové agentury, které potřebují proškolit nové zaměstnance. Ani Řím nepostavili za jeden den Ze dne na den se mistrem biddingu nestane nikdo, to je jasné. Za 30 dní už možná jo. A právě tolik času vám naše výukové prostředí BiddingManager School nabídne. Pro vzdělávací účely jsme v rámci BiddingManager School vytvořili virtuální e-shop, který se na zbožácích, Heurece a Zboží.cz, chová úplně stejně jako ten živý. Generuje data jako v reálném světě, včetně prokliků, obratu nebo nákladů. Navíc umí simulovat změny počasí, období výplat a další vnější vlivy, které s vaší inzercí umí v reálu pořádně zahýbat. Je to prostě biddingový simulátor se vším všudy. Petr Jiránek, účastník našeho biddingového workshopu, označil hru za bezpečné “bidovací pískoviště”, kde si může otestovat nastavení cpc až na úroveň produktů bez rizika ztráty jediné koruny. Kéž by podobné prostředí nabízel i Google Ads, že? Co se naučíte Díky BiddingManager School poznáte hlavní principy platné pro Heureku i Zboží. Naučíte se perfektně pracovat v bidovacím nástroji BiddingManager a hlavně získáte znalosti, které jsou univerzálně platné a aplikovatelné i při využití jiných bidovacích nástrojů. Budete umět: třídit produkty dle oblíbenosti, dostupnosti a rozdílů v ceně —  zkrátka dle parametrů, které řeší každý e-shopař nastavovat na produkty filtry podle kritérií, které vám usnadní další práci vyhodnocovat statistiky ze zbožových srovnávačů, ze kterých budete vycházet při optimalizaci řídit inzerci s ohledem na maximální PNO tak, aby byla zisková nastavit ideální hodnotu CPC nastavovat bidování na různých úrovních (globální, úrovni kategorií, výrobců, produktů) vybírat vhodné produkty do autobiddingu Hlavním účelem je během 30 dní pochopit princip bidování a naučit se rozpoznat, jaké CPC je pro vaše produkty nejvhodnější. Vyzkoušíte si všechny možnosti biddingu, které nástroj BiddingManager ve skutečnosti nabízí (optimální CPC, minimální CPC, vlastní CPC) a naučíte se optimalizovat svou inzerci. Vaším úkolem by pak měla být maximalizace obratu a zachování hraničního PNO do 10 %. Po celou dobu můžete nejen vyhodnocovat, jak dobře jste svůj virtuální e-shop nastavili, ale také průběžně měnit nastavení a zkoušet, jak se změny odrazí na počtech návštěv, útratách a obratech. E-shopaři, markeťáci, agentury, studenti BiddingManager School si už vyzkoušeli studenti Digisemestru, semestrálního kurzu digitálního marketingu. Svoje biddingové síly poměřili mezi sebou i studenti ekonomické fakulty v Ostravě v rámci předmětu digitální marketing. BiddingManager School ale není jen platformou pro studenty. Marketingoví zelenáči si v něm zdokonalí prezentaci e-shopu na zbožácích, ostřílení merketéři si zase odnesou nové postupy a strategie inzerce. Pomůže také marketingovým agenturám se zaškolením nových zaměstnanců. Poptávka po moderní automatizaci zbožákové inzerce roste, takže by i agenturní zaměstnanci měli těmto požadavkům vyhovovat. V BiddingManager School si vaši junioři osvojí základy biddingu a pochopí, jak to na zbožácích funguje. Zadarmo a formou hry. Jak se dostat do výukového prostředí Vše se skrývá pod tímto odkazem. Zaregistrujte se a zvolte e-mail, který bude sloužit pro vaše přihlášení k účtu BiddingManager School. Nakonec zadejte heslo, které se vám bude dobře pamatovat, a hra může začít. Škola hrou aneb bidovací výzva Je vás 5 a více zbožákových nadšenců a chcete si dát mezi sebou bidovací challenge? Nebo pořádáte konferenci, nebo školení a chcete zpestřit program hrou na bidování? Pro zvláštní příležitosti upravujeme výukové prostředí a přidáváme do něj prvky gamifikace. Spustíme bidovací hru přímo pro váš kolektiv. Ve škole, v práci, na konferenci. Napište nám na [email protected] a my pro vás bidovací výzvu zrealizujeme. Kde všude jsme už s biddingovou výzvou byli, si můžete přečíst zde. Ve zkratce, BiddingManager School je 30denní biddingový simulátor, který vás naučí, jak bidovat. Lépe, chytřeji, efektivněji. Zjistíte, jak to v marketingu na zbožových srovnávačích chodí a naučite se něco, co se vám v životě bude doopravdy hodit. Takže nečekejte, až vám vědomosti napadají samy do klína. Spusťte si biddingový simulátor a učte se hrou. Po absolvování bidovacího tréninku už budete inzerci řídit jako profíci. Článek Biddingový simulátor Bidding[Manager] School – unikátní vzdělávací e-commerce projekt se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

BiddingManager a Xemel na Digisemestru 2019

V leto n m roce jsme opt dostali skvlou p leitost st t se sou st Digisemestru. Nejen, e jsme odstartovali ji druhou bidovac v zvu Bidding[Manager] School v r mci Digisemestru, ale tak jsme studentm pedstavili n Xemel online editor XML feed, kter o

projít na článek

Dvě novinky v Bidding[Manageru], které před nástupem vánoční sezóny oceníte, a změna ceníku

Nechce se tomu vit, ale v non sez na pomalu klepe na dvee. Abyste sv v non kampan stihli vyladit do nejmen ho detailu, je as za t se pipravovat. My letos v BiddingManageru p pravy nepodceujeme a u te m me 2 velk novinky, kter jako eshopa i optimaliz

projít na článek

Vyhlašujeme Certifikovaného partnera Bidding[Manageru] za rok 2018. Kdo vyhrál?

V z 2018 jsme v l nku Certifikovan partner roku 2018: Kdo bude kralovat eb ku? avizovali, e si posv t me na pr ci na ich Certifikovan ch partner n stroje Bidding[Manager] a toho nejlep ho odmn me titulem Certifikovan partner roku 2018. Take, kdo mezi

projít na článek

9 milníků Bidding[Manageru], které jsme v roce 2019 pokořili

V non d rky jsou u rozbalen , rachejtle se rozplynuly ve vzduchu a p padn novoron kocoviny u taky urit stihly odezn t. Ne pln sil vtrhnete do nov ho roku, pojte se s n mi ohl dnout za v m, co se v roce 2019 v Bidding[Manageru] ud lo. Certifikovan p

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Jak chytit rybu a co si vz t s sebou k vod se dotete ve stovk ch l nk na netu. Jak ale chytit ryb e a je t ho pimt k n kupu v konkr tn m e-shopu? Na to jsme museli pij t sami. K ruce jsme mli n chytr bidovac n stroj Bidding[Manager] a sadu bidovac ch

projít na článek