PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Jak chytit rybu a co si vz t s sebou k vod se dotete ve stovk ch l nk na netu. Jak ale chytit ryb e a je t ho pimt k n kupu v konkr tn m e-shopu? Na to jsme museli pij t sami. K ruce jsme mli n chytr bidovac n stroj Bidding[Manager] a sadu bidovac ch strategi . Rev ry byly pedem dan Zbo .cz a Heureka.cz a nakonec jsme v nich v meziron m srovn n nachytali v prmru a o 47 % v c objedn vek. Skryt potenci l biddingu Rybina.cz je ryb sk e-shop a kamenn prodejna s irokou nab dkou ryb sk ch poteb pro v echny druhy rybaen kapraina, feeder, moe, p vla, plavan . O rybaen toho v Rybin v opravdu hodn. O zboov ch porovn va ch podstatn m n. Vdli, e se v nich skr v velk potenci l, jen nevdli, jak ho vyu t ve svj prospch. Ne se zdlouhav snait pochopit z konitosti zboov ch provn va a pl tvat pen ze na neefektivn bidding, padla volba na Bidding[Manager] a bal ek spr vy biddingu, tedy bidov n v rukaacute;ch na ich odborn k. Bal ek spr vy bidov n Zaali jsme spu tn m testovac ho obdob zdarma a na z klad jeho v sledk jsme ladili fin ln podobu spolupr ce. Klient chtl hlavn z skat lep postaven vi konkurenci, dostat produkty na dobr pozice, zv it poet konverz a velikost obratu pi zachov n rozumn m ry n klad. Bylo tedy jasn , e tohle s m v n stroji Bidding[Manager] nezvl dne, proto jsme 1. 12. 2018 spustili bal ky spr vy biddingu na Zbo .cz a Heureka.cz (pozdji i Heureka.sk) a o bidov n jsme se za klienta zaali komplexn starat my. V zvy pro Bidding[Manager] Ryb sk segment je na zbo c ch dost specifick a my jsme zat m nemli s t mto sortimentem dnou vt zku enost. S postupem asu se n m ale m d l t m v c dailo ty optimalizovat a zamit se na relevantn z kazn ky, kte nakupuj . Dopedu jsme posouvali kategorie, kter dlouhodob fungovaly, naopak na ty m n dan jsme nekladli takov draz, abychom byli schopni dret relevantn PNO a zbyten neutr celi. Klient n s taky pravideln z soboval odkazy na v robky nebo v robce, u kter ch chce b t vidt. Podle toho jsme pak za bhu ladili bidovac strategie a hl dali v echny dleit metriky. Co kaj sla po v ce ne pl roce spolupr ce Spolupr ci jsme naplno rozjeli 1. 12. 2018 a pro poteby p padov studie pozorn sledovali a mili v sledky po dobu 5 ms c. Ty jsme pak srovn vali jak se stejn m obdob m roku minul ho, tak hlavn se stejn dlouh m obdob m, kter bezprostedn pedch zelo spu tn Bidding[Manageru]. V sledky na Zbo .cz ped a po implementaci Bidding[Manageru] (1. 7. 2018 30. 11. 2018 vs. 1. 12. 2018 30. 4. 2019) ukazuj rapidn n rst obratu a o +253 %. Na n v tv ch je pak vidt, e se n m postupn podailo odfiltrovat nerelevantn n v tvn ky, kte klikali, ale nenakupovali. N v tvnost klesla o -29 %, ale souasn klesaly i n klady na inzerci o cel ch -58 %. Narostl naopak obrat o zm nn ch +253 %, konverzn pomr o +9 % a prmrn hodnota objedn vky o kapit ln ch +360 %. Meziron (1. 12. 2017 30. 4. 2018 vs. 1. 12. 2018 30. 4. 2019) klesly na Zbo .cz n klady o -57 % a poet objedn vek se zv il o +30 %. Hodnoty namen na esk Heurece meziron (1. 12. 2017 30. 4. 2018 vs. 1. 12. 2018 30. 4. 2019) a ped a po spu tn bal ku spr vy biddingu (1. 7. 2018 30. 11. 2018 vs. 1. 12. 2018 30. 4. 2019) nejsou tak ok zal jako na Zbo .cz, ale i tady se dailo. Srovn n ped a po na Heurece ukazuje sn en n klad o -2 % a souasn n rst obratu o cel ch +23 %. Rostl i poet objedn vek o +23 % a taky konverzn pomr o +29 %. Meziron na Heureka.cz sice vzrostly n klady o cca +8 %, rostl ale obrat (+59 %), poet objedn vek (+64 %) i konverzn pomr (+69 %). V ce ne plron spolupr ce s e-shopem Rybina.cz n m opt potvrzuje, e Bidding[Manager] dok e pom hat e-shopm bez ohledu na nab zen sortiment. Bal ek spr vy biddingu je zas skvlou nadstavbovou volbou pro ty, kte nemaj as ani chu spravovat zbo ky sami. Vyzkou et ho mete i vy. Článek PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 %

Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.

projít na článek

Jak se e-shopům dařilo na Heurece a Zboží.cz ve 2020

Rok 2020 byl pro naše e-shopy v mnoha ohledech rekordní a částečně k tomu také přispěl významný celkový růst e-commerce v důsledku pandemie. V tomto článku vám představíme, kolik jsme na zbožových srovnávačích pomohli všem našim klientům díky biddingu ve

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi

Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.

projít na článek

Bidding[Tools] Group: 2019 v číslech a v činech

Bilancování patří k novému roku jako k únoru Valentýn. Tak se pojďme ohlédnout za tím, co se nám v rámci celé skupiny Bidding[Tools] Group v roce 2019 povedlo. 2019 v číslech V rámci celého balíku našich nástrojů a služeb byl rok 2019 rekordní. Když se p

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Jak agentury BiddingTools a Performics pro e-shop TPD.sk zvedaly obrat na Heureka.sk

Na zbo c ch NEZASPTE! , rad Marek Neufus, spr vce kampan na porovn va ch zbo v agentue Performics. Jako spr vn senior specialista vas odhadl potenci l automatizovan ho biddingu a rozhodl se ho s n mi vyzkou et. A spolupr ce pin ovoce. E-shop TPD.sk

projít na článek