PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 %

Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat. E-shop www.zilkahodinky.cz se už od roku 2009 věnuje prodeji značkových hodinek, takže ideální sortiment na dárek pod stromeček. Není tedy divu, že se na Vánoce 2016 chtěli v www.zilkahodinky.cz dobře připravit. Zadání tedy znělo jasně, při zachování poměrně nízkého PNO nakopnout prodeje a zvýšit tržby. Náš biddovací automat jsme spustili s jasnou strategií a pak už jen korigovali jeho fungování. Ve zvolené strategii biddování podle PNO jsme tedy museli přiškrtit bidding u méně populárních značek a prodělečných produktů, aby zbyl rozpočet na prodejní trháky, které jsme chtěli tento rok podpořit. A jakých výsledků jsme za listopad a prosinec 2016 s BiddingTools dosáhli? Na Heurece jsme ve srovnání se stejným obdobím roku 2015 zvýšili návštěvnost (+148 %) a spolu s ní vzrostl i počet objednávek (+223 %). Zároveň se nám podařilo splnit klientův požadavek udržet PNO pod 3% hranicí, a co víc, dokonce jsme zkrouhli PNO o celých -9 %. Obrat e-shopu vzrostl meziročně o celých 202 %. Zboží.cz sice nevygenerovalo tolik návštěv jako Heureka, nárůst v porovnání s rokem 2015 byl „pouze“ o 30 %. Počet objednávek však vzrostl až o 170 %, což nakoplo obrat až o 149 % nahoru. Implementace BiddingTools se tedy e-shopu www.zilkahodinky.cz rozhodně vyplatila. Klient navíc ušetřil díky auto biddingu spoustu času na správě zbožáků, což mu v hektickém období Vánoc přišlo vhod. Se společností BiddingTools jsme velice spokojeni. Výsledky z českých a slovenských srovnávačů jsou po jejich optimalizacích lepší, než když jsme jejich nástroj nepoužívali. Kladně hodnotím také jejich zákaznickou podporu. V dohledné době plánujeme rozšíření spolupráce. Ing. Radek Žilka majitel A co vy? Už jste automatický bidding vyzkoušeli? Testování nástroje máme na 14 dní zdarma. Pro každého. Přihlaste se a biddujte. Článek PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 % se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Vedeli ste, že robíme aj slovenskú Heureku? A ide nám to dobre, naozaj. Pozrite sa!

Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili. BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obu

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se aut

projít na článek

Obrat Broker Trustu překonal 1,2 miliardy. Spouští nové metodiky a investiční software

Hrub provizn obrat společnosti Broker Trust, největ ho česk ho broker poolu, v roce 2017 překročil 1,2 miliardy korun, což představuje pětinov růst, rostl i zisk. Polovinu obratu společnosti tvořilo životn poji těn , třetinu pak zprostředkov n hypo

projít na článek

Obrat Broker Trustu překonal 1,2 miliardy. Spouští nové metodiky a investiční software

Hrub provizn obrat společnosti Broker Trust, největ ho česk ho broker poolu, v roce 2017 překročil 1,2 miliardy korun, což představuje pětinov růst, rostl i zisk. Polovinu obratu společnosti tvořilo životn poji těn , třetinu pak zprostředkov n hypo

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi

Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.

projít na článek