Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se automatické bidování odrazilo na výkonech Bodyworldu? Agentura Performics – trenér Performics je špičková digitální agentura, která při správě Heureky a Zboží pro své vybrané klienty využívá autobidding z dílny BiddingTools. Tato případová studie zachycuje období od prosince 2017 do května 2018 (s BiddingTools) a porovnává ho se stejným časovým úsekem roku minulého, tedy ještě dlouho před implementací nástroje BiddingTools. E-shop Bodyworld – svěřenec E-shop Bodyworld působí na českém i slovenském trhu a nabízí široké spektrum doplňků stravy pro všechny, kdo chtějí posilovat a nabírat svalovou hmotu. I v agentuře Performics chtěli posilovat. Ne však svaly, ale výsledky Bodyworldu na Heurece a Zboží. Proto jsme nastoupili my, abychom společnými silami vybičovali zbožáky e-shopu k ještě lepším výsledkům. BiddingTools – zintenzivnění cvičebního plánu Abychom mohli začít čarovat, provedli jsme vstupní audit, který odhalil problematické partie zbožákových účtů Bodyworld. Na nich jsme pak začali dlouhodobě pracovat. A výsledky, které se po půlroce intenzivní spolupráce dostavily, nás položily na lopatky. Tabulka ukazuje výsledky půlroční spolupráce Performics a BiddingTools na zbožákových účtech e-shopu Bodyworld ve srovnání se stejným obdobím minulého roku. Obrat na české Heurece narostl o 86 %, konverzní poměr o 60 % a cena za proklik se snížila o 62 %. Zvětšil se i počet návštěv. Na slovenské Heurece se nám za drastického snížení nákladů podařilo navýšit obrat, což bereme jako skvělý výsledek. V meziročním srovnání šly náklady dolů o -54 %, cena za proklik o -64 %. Na Zboží.cz se také dařilo. Konverzní poměr se zakulatil na krásných +40 %. Obrat jsme spolu po půlročním tréninku vytvarovali na konečných +21 %. Půlroční dřina na e-shopu Bodyworld se očividně vyplatila. Pokud chcete svoje zbožákové účty taky dostat do formy, ozvěte se. Dáme si společnou 14denní rozcvičku zdarma, abychom pak mohli rozjet plný cvičební plán. Komu se nelení, tomu se zelení. Článek PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu se nejdříve objevil na Trayto.
Na zbo c ch NEZASPTE! , rad Marek Neufus, spr vce kampan na porovn va ch zbo v agentue Performics. Jako spr vn senior specialista vas odhadl potenci l automatizovan ho biddingu a rozhodl se ho s n mi vyzkou et. A spolupr ce pin ovoce. E-shop TPD.sk
Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili. BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obu
Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.
Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.
S případovými studiemi jsme si dali na chvíli pauzu, ale výsledky našich klientů jsou tak pěkné, že si je prostě nemůžeme nechat pro sebe. Automatické bidování dokáže s vaší inzercí na zbožácích dělat divy. A e-shop Akinu.cz je toho důkazem. O e-shopu E-