PŘÍPADOVKA: Jak agentury BiddingTools a Performics pro e-shop TPD.sk zvedaly obrat na Heureka.sk

Na zbo c ch NEZASPTE! , rad Marek Neufus, spr vce kampan na porovn va ch zbo v agentue Performics. Jako spr vn senior specialista vas odhadl potenci l automatizovan ho biddingu a rozhodl se ho s n mi vyzkou et. A spolupr ce pin ovoce. E-shop TPD.sk, kter m agentura Performics ve spr v, je toho dkazem. Meziron n rst obratu o 108 % a pokles PNO o polovinu mluv za v e. Agentura Performics Performics pat mezi na e v znamn partnery. Pom h me jim se spr vou velk ch klientsk ch e-shop. Pro e-shop TPD.sk zaste uje agentura Performics v konnostn marketing. Konkr tn se staraj o spr vu reklam ve vyhled v n a programatick n kup reklamy (bannerov reklama, video reklama). V neposledn ad spravuj cenov porovn vae a pr v bidov n na nich svili do na ich rukou. Tato p padov studie zachycuje obdob od 1. 4. 2017 do 31. 10. 2017 (s BiddingTools) a porovn v ho se stejn m asov m sekem roku minul ho, tedy je t dlouho ped implementac n stroje BiddingTools. O e-shopu aneb 26 let na trhu Jak ml e-shop TPD.sk za tky? Prvn men obchod oteveli zakladatel u v dubnu 1991 v Bratislav pod n zvem TPD (zkratka spojen Tovar pre dom cnos ) a postupem asu se stali l dry na slovensk m trhu. V roce 2004 vstoupili do maloobchodn s t Euronics, kter sdruuje v ce ne 9 400 elektroprodejen po cel Evrop. Slab m sta run spr vy zboov ch porovn va Ihned po pevzet Heureky e-shopu TPD.sk do spr vy, rozpoznali v Performicsu 3 z kladn oblasti, kter nab zely prostor pro realizaci rstu v konu. Prvn z nich byla citeln rezerva ve sp rovanosti produkt. P rov n produkt prov d me v pravideln ch intervalech, piem priorita je vnov na produktm obl ben m a hodnotn m. D ky tmto konm se n m souvisle da navy ovat pod l sp rovan ch produkt , popisuje kroky agentury Performics Marek Neufus. Druhou ze zm nn ch oblast byla obsahov st XML feedu. Za pomoci dkladn ch audit jsme identifikovali adu kritick ch m st XML feedu, kter jsme n sledn o etili. Obsah XML feedu monitorujeme i nad le, abychom dok zali potebnou kvalitu obsahu XML feedu zachovat. Tet , av ak velmi v znamnou oblast , byl prostor v biddingu. Bidding byl nastaven prostednictv m administran ho rozhran Heureky a to staticky na rovni kategori . Zde bylo patrn , e implementace vhodn strategie automatick ho biddingu dok e cel proces zefektivnit, uzav r v et prvotn ch prav Neufus. Bod zlomu aneb Pojme vyzkou et autobidding Elektronika je vysoce konkurenn obor a n klady na inzerci stoupaj tak vysoko, e by se kdekomu mohly protoit panenky. Reklamu na zboov ch srovn va ch je proto teba dit velice opatrn a st zliv. Nav c manu ln bidding, v p pad e-shopu TPD.sk pouze na rovni kategorie v rozhran , je obzvl pi vt m potu produkt jednodu e neudriteln . S c lem maximalizace treb nav zala agentura Performics spolupr ci s na slubou BiddingTools. Bidding na Heurece.sk jsme po dohod spustili na konci bezna 2017. Performics krom automatick ho bidov n zaal vyu vat tak na dal slubu Audit XML feedu (XML audit). Zad n pro bidding bylo prost : 1. Zachovat a nepekroit st vaj c 3% hladinu PNO 2. Maximalizovat trby V sledek implementace autobiddingu Automatizovan bidding byl sp n a pinesl optim ln v sledky. Trvalo odhadem t den, ne se nastaven usadilo, a ne jsme na li nejlep monou strategii biddingu. K en efekt n rstu objedn vek a zisku se v ak d ky bl zk spolupr ci a komunikaci s agenturou dostavil velice brzo. HEUREKA.SK MEZIRON SROVN N : 1. 4.-31. 10. 2016 vs. 1. 4.-31. 10. 2017 n v tvy CPC n klady objedn vky konv. pomr prm. obj. obrat PNO Srovn n +3.97% +7.14% +11.58% +137.46% +128.72% -12.36% +108.12% -46.48% S BiddingTools zce spolupracujeme u ady dal ch klient a tak jsme si byli dobe vdomi, co od sluby meme oek vat. Nutno zm nit, e bezprostedn po implementaci n stroje jsme zaznamenali kr tkodob , by viditeln pokles obratu z Heureky. Nicm n i na tuto variantu jsme byli pipraveni, proto jsme spolen v pravideln ch cyklech nastavenou strategii konzultovali a to do t doby, dokud se podailo nal zt tu vhodnou, d ky kter klientovi investice do Heureky z roujeme mnohem l pe, ne tomu bylo ped implementac sluby, k o autobiddingu Neufus. P nos automatizovan ho biddingu se pitom nemus t kat pouze n rstu zisku a sn en n klad. Nepochybn v razn m p nosem automatizace je tak spora asu. Odpadne v m znan st run ho kolotoe nastavovaacute;n , kontrolov n , penastavov n , take d ky spolupr ci s BiddingTools u et te hodiny t dn monotonn ch proces. Nutno podotknout, e tato spolupr ce je dosud sp n , hodnot sluby BiddingTools Marek Neufus. Co o autobiddingu k klient Heureka je vysoce dynamick a pedev m konkurenn prosted . Prorazit v nm je velmi n ron . Kdo chce v tomto prosted uspt, nezb v mu nic jin ho ne nasadit automatick bidding. Manu ln bididing je obzvl pi vt m potu produkt jednodu e neudriteln . Bute si jisti, e Va e konkurence automatick bidding ji pou v . Nezaspte! Marek Neufus, Performics Automatick bidding dok e s va inzerc na srovn va ch dlat divy. Chcete automatiku vyzkou et nebo nejste spokojeni u jin agentury? My m me testov n n stroje na 14 dn zdarma. Tak pro to nezkusit? Pihlaste se a bidujte. Článek PŘÍPADOVKA: Jak agentury BiddingTools a Performics pro e-shop TPD.sk zvedaly obrat na Heureka.sk se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Performics a BiddingTools – Autobidding, jako zpestření cvičebního plánu i cesta ke zvyšování výkonu

Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se aut

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Vedeli ste, že robíme aj slovenskú Heureku? A ide nám to dobre, naozaj. Pozrite sa!

Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili. BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obu

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 %

Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Akinu.cz rozumí zvířatům, my rozumíme autobiddingu

S případovými studiemi jsme si dali na chvíli pauzu, ale výsledky našich klientů jsou tak pěkné, že si je prostě nemůžeme nechat pro sebe. Automatické bidování dokáže s vaší inzercí na zbožácích dělat divy. A e-shop Akinu.cz je toho důkazem. O e-shopu E-

projít na článek

Padá vám na srovnávačích obrat? Nemusí

Pad te meziron na Heurece i Zbo .cz? Mysl te si, e s t m nejde nic udlat? Pak byste rozhodn mli pokraovat ve ten , protoe jsme se rozhodli sesum rovat a zveejnit meziron v sledky e-shop pod spr vou BiddingTools, kter v s pesvd o opaku. Sbr dat Infor

projít na článek