S případovými studiemi jsme si dali na chvíli pauzu, ale výsledky našich klientů jsou tak pěkné, že si je prostě nemůžeme nechat pro sebe. Automatické bidování dokáže s vaší inzercí na zbožácích dělat divy. A e-shop Akinu.cz je toho důkazem. O e-shopu E-shop Akinu.cz je ryze českým dodavatelem krmiv, pochoutek a chovatelských potřeb pro domácí mazlíčky s téměř 20letou historií. Filozofií e-shopu je poskytovat zákazníkovi co nejlepší služby a přinášet mu značkovou kvalitu za velmi příjemných cenových podmínek. Naše filozofie péče o klienty je velmi podobná, proto jsme si na začátku srpna minulého roku plácli a 8. srpna 2016 oficiálně spustili nástroj BiddingTools. Spolupráce s BiddingTools Předtím, než k nám do BiddingTools e-shop Akinu.cz přišel, bidoval na Heurece a Zboží.cz jen málo produktů a inzerci řídil neefektivně. Automatické bidování s nástrojem BiddingTools jsme spouštěli s cílem rozhýbat inzerci a s omezeným budgetem maximalizovat tržby a ušetřit klientovi čas. Před zahájením spolupráce jsme se domluvili na hranici plošného cílového PNO 3,5 %, kterou nesmíme překročit. Pro klienta jsme vypracovali vstupní audit účtů na zbožových srovnávačích. Ten mimo jiné ukázal, že je důležité opravit kritické chyby v XML feedech pro Heureku a Zboží.cz, doplnit co největší počet dobrovolných parametrů a napárovat co nejvíce produktů. Navrhli jsme i několik dalších změn, které e-shop postupně zapracovává. V režimu obecné bidovací strategie jsme za pár dnů museli přijít na to, jak nastavit nejlepší možnou bidovací strategii. Znamenalo to vytipovat si úspěšné kategorie produktů a konkrétní produkty, které jsme ještě dodatečně podpořili pro maximalizaci výkonu. 8 z 10 klientů nám obvykle požadavky automaticky upřesňuje, a to je potom radost bidovat a přináší to lepší výsledky. Každý e-shop by měl v závislosti na segmentu, ve kterém inzeruje, prodejnosti, konkurenceschopnosti, maržovosti atd. sám vědět, který sortiment je pro něj stěžejní, a které produkty má smysl držet na předních pozicích. Akinu.cz kromě automatického bidování začal využívat také naše další služby. Nechává si zasílat seznam nejprodávanějších produktů za dané kategorie (Top produkty) a výčet všech spárovaných produktů v porovnání s nejlevnějšími konkurenčními nabídkami (Cenotvorba). Výsledky využívání BiddingTools jaké výsledky jsme e-shopu přinesli? Skvělé. Reprezentuje to třeba měsíc duben. V tabulce je vidět jasný přínos autobiddingu ve srovnání s předchozím obdobím. Duben 2017 vs. Duben 2016 Srovnání výsledků inzerce na Heureka.cz a Zboží.cz v období 04/17 (s BiddingTools) a 04/16 (bez BiddingTools) Na Heurece jsme po nasazení nástroje BiddingTools zvýšili obrat o celých 18 % a snížili náklady o 51 %. PNO jsme tedy udrželi opravdu hluboko pod šibeniční hranicí 3,5 %. Náklady klesly díky zracionalizování bidování. Nástroj přihazoval opravdu jen tolik, kolik bylo nezbytně potřeba k dosažení optimální pozice. Nastavil totiž pozice tak, aby Akinu.cz nepřeplácelo u produktů, které jim netvořily obrat. Na Zboží.cz byly meziroční rozdíly ještě markantnější. Návštěvy klesly téměř o polovinu (zredukovaly se nerelevantní prokliky), což přirozeně snížilo náklady o 74 %. E-shopu poskočil obrat na Zboží.cz o celých +83 % a kleslo PNO o téměř 86 %. A co vy? Bidujete automaticky? Chcete automatiku vyzkoušet nebo nejste spokojeni u jiné agentury? My máme testování nástroje na 14 dní zdarma. Tak proč to nezkusit? Přihlaste se a bidujte. Článek PŘÍPADOVKA: Akinu.cz rozumí zvířatům, my rozumíme autobiddingu se nejdříve objevil na Trayto.
Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.
Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili. BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obu
Na zbo c ch NEZASPTE! , rad Marek Neufus, spr vce kampan na porovn va ch zbo v agentue Performics. Jako spr vn senior specialista vas odhadl potenci l automatizovan ho biddingu a rozhodl se ho s n mi vyzkou et. A spolupr ce pin ovoce. E-shop TPD.sk
Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.
Silnice v lese nejsou zrovna dvakrát přehledné. Řidič obvykle nevidí daleko před sebe, a když se k tomu navíc přidá noc nebo mlha a zvíře připravené skočit těsně před auto, je zaděláno na problém. Jak tento problém řešit, se podíváme ve třetím díle našeho
projít na článek