PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi

Internetov knihkupectv Levneucebnice.cz se zamuje na on-line prodej uebnic, odborn literatury a literatury fakt. A faktem je, e nav en obratu s BiddingTools a o 253 % nen dn sci-fi. Dokazuj to v sledky, kter ch jsme na Zbo .cz od 1.11.2016 do 28.2.2017 pro klienta dos hli. Vstupn audit n m pomohl odhalit nedokonalosti v nastaven tu na Zbo .cz. Pak u bylo teba jen vypracovat spr vn bidovac strategie. Zamili jsme se na piv dn relevantnj ch z kazn k ze Zbo .cz a zvy ov n celkov ho obratu. Jak tedy Levneucebnice.cz po implementaci BiddingToolsu dopadly? Co se n m krom astronomick ho n rstu obratu povedlo? Pette si v piloen m PDF souboru. Článek PŘÍPADOVKA: Meziroční nárůst obratu na Zboží.cz o 253 % není žádné sci-fi se nejdříve objevil na Trayto.

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Vedeli ste, že robíme aj slovenskú Heureku? A ide nám to dobre, naozaj. Pozrite sa!

Už skoro půl roku jede BiddingTools i na slovenské Heurece a daří se mu výborně. Potvrzují to, jak naši klienti, třeba BezvaSport.sk, tak čísla, která jsme za tu dobu nashromáždili. BezvaSport.sk je obchod se sportovním zbožím, který nabízí oblečení, obu

projít na článek

Robot za vás hlídá hranici obratu pro registraci k DPH

Robot za vás hlídá hranici obratu pro registraci k DPH Ode dneška robot hlídá, pokud se přiblížíte k hranici obratu pro povinnou registraci plátce DPH (1 milion Kč za 12 kalendářních měsíců). Kromě varování přímo na vystavované faktuře se vytvoří také

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Svěřili bidding na Heureka.cz a Zboží.cz profesionálům a po pěti měsících jim objednávky samy skáčou na udičku a obrat roste

Jak chytit rybu a co si vz t s sebou k vod se dotete ve stovk ch l nk na netu. Jak ale chytit ryb e a je t ho pimt k n kupu v konkr tn m e-shopu? Na to jsme museli pij t sami. K ruce jsme mli n chytr bidovac n stroj Bidding[Manager] a sadu bidovac ch

projít na článek

PŘÍPADOVKA: Jak si udržet PNO a meziročně navýšit obrat o 202 %

Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.

projít na článek

Velké meziroční srovnání Heureky.cz a Zboží.cz

Na podzim se chyst me hned na nkolik vzdl vac ch akc , jako jsou Digisemestr a E-shop Akademie, a proto jsme se chtli dop dit pro posluchae na ich budouc ch kolen toho, jak se zbo ky meziron vyv jely. Zaj m v s, jak se zmnila n v tvnost, n kladovost

projít na článek