Pad te meziron na Heurece i Zbo .cz? Mysl te si, e s t m nejde nic udlat? Pak byste rozhodn mli pokraovat ve ten , protoe jsme se rozhodli sesum rovat a zveejnit meziron v sledky e-shop pod spr vou BiddingTools, kter v s pesvd o opaku. Sbr dat Informace pro meziron srovn n jsme z skali od 84 e-shop, kter v roce 2017 bely na Heurece.cz a Zbo .cz pod taktovkou BiddingTools. Podm nkou pro zaazen e-shopu do v brov ho vzorku bylo funguj c men konverz ve sledovan ch obdob ch. Data jsme erpali p mo z rozhran zboov ch srovn va. Take, jak se v glob lu dailo na im e-shopm? Meziron srovn n Tabulka zachycuje meziron srovn n metrik za obdob roku 2017, kdy e-shopy vyu valy automatick bidov n a dal sluby BiddingTools v porovn n se stejn m obdob m roku 2016. Meziron v voj na Heurece byl celkov pozitivn . N v tvy vzrostly o 7 %, konverzn pomr stoupl o slu n ch 23 % a obrat dokonce o 26 %. To v e se sn en m n kladovosti (PNO) takka o 12 %. Zbo .cz obecn trochu bojuje s poklesem n v tvnosti. N v tvnost toti p mo ovlivuje poet uivatel vyhled v n na Seznam.cz. st trafficu Zbo .cz je nav c odv dn Sklikem pes produktovou reklamu. V dubnu roku 2017 Zbo .cz tak zmnilo produktov detail, azen e-shop a syst m bidov n na produktov m detailu. N v tvn ci Zbo .cz nyn do e-shopu pich zej v ce z produktov ho detailu, ne z vyhled v n . Obecn se sn il poet n v tv ze Zbo .cz, ale podstatn se zv ila jejich relevantnost/konverznost. To v e se projevilo tak ve v sledc ch na ich klient. Na Zbo .cz u na ich klient meziron poklesly n v tvy o piblin 15 %, piveden n v tvnost v ak byla v razn konverznj (+ 35 %). V razn vzrostla tak prmrn hodnota objedn vky (+28 %) a obrat dokonce stoupl o 47 %. Pod l n klad na obratu u Zbo tak ukazuje spr vn v voj. Klesl toti o cel ch 19 %. Heureka vs. Zbo Jak pod l n v tvnosti, objedn vek a obratu generovaly na im e-shopm jednotliv srovn vae? A jak pod l n klad do srovn va investovali? Srovnali jsme e-shopy, kter inzerovali na obou srovn va ch za druh pololet roku 2017. Heureka.cz pivedla e-shopm pomrov 62 % n v tv, Zbo .cz pak 38 % n v tv. Na pivedenou n v tvnost bylo nutn investovat 66 % n klad do Heureky.cz a 34 % n klad do Zbo .cz. Jak je vidt, n v tvy piveden ze Zbo .cz jsou o nco levnj ne n v tvy z Heureky. Heureka.cz m o nco vy konverzn pomr ne Zbo .cz, to dokazuje tak poet objedn vek, kter e-shopm tyto srovn vae generuj . V p pad Heureky.cz jde o 69 % v ech objedn vek z tchto dvou srovn va. Zbo .cz vygenerovalo 31 % objedn vek. A jak jsou na tom srovn vae z hlediska generov n obratu? Heureka.cz pivedla e-shopm 75 % obratu, kdeto Zbo .cz 25 %. Je to d no tak t m, e ze Zbo .cz chod objedn vky v men hodnot ne z Heureky. Z vr Heureka a Zbo .cz jsou dva nejvt esk srovn vae zbo a jak jde vidt na na ich datech, st le se vyplat do nich investovat. Zamte se na efektivn celkovou optimalizaci tchto kan l. Pomou v m v tom automatick n stroje, kter et as a dosahuj mnohem vy efektivity ne run pr ce. Doporuujeme v m vyu t n stroje na optimalizaci feed a n stroje a sluby, kter se zab vaj automatizac bidov n . Jedin nastaven m vhodn ceny za proklik na m ru kad mu produktu dos hnete poadovan efektivity a vyrovn te se va konkurenci. My jsme s v konem n mi spravovan ch zbo kov ch t spokojen . A spokojen jsou i na i klienti. A co vy? Chcete taky pomoci se spr vou inzerce na srovn va ch zbo ? Nev hejte se na n s obr tit. Článek Padá vám na srovnávačích obrat? Nemusí se nejdříve objevil na Trayto.
Rok 2020 byl pro naše e-shopy v mnoha ohledech rekordní a částečně k tomu také přispěl významný celkový růst e-commerce v důsledku pandemie. V tomto článku vám představíme, kolik jsme na zbožových srovnávačích pomohli všem našim klientům díky biddingu ve
Hrub provizn obrat společnosti Broker Trust, největ ho česk ho broker poolu, v roce 2017 překročil 1,2 miliardy korun, což představuje pětinov růst, rostl i zisk. Polovinu obratu společnosti tvořilo životn poji těn , třetinu pak zprostředkov n hypo
projít na článekHrub provizn obrat společnosti Broker Trust, největ ho česk ho broker poolu, v roce 2017 překročil 1,2 miliardy korun, což představuje pětinov růst, rostl i zisk. Polovinu obratu společnosti tvořilo životn poji těn , třetinu pak zprostředkov n hypo
projít na článekSkelet na polévku, případně lze maso obrat i do rizota. Cena uváděná za kg. Výsledná cena je závislá na hmotnosti produktu. Vakuově balený výrobek.
Vánoce jsou pro velkou část e-shopů prodejním vrcholem celého roku. Obraty pomalu rostou už od září a svého maxima dosahují v listopadu a prosinci. Náš klient měl pro toto období jasnou představu – udržet PNO pod hranicí 3 % a oproti 2015 navýšit obrat.