Rok 2020 byl pro naše e-shopy v mnoha ohledech rekordní a částečně k tomu také přispěl významný celkový růst e-commerce v důsledku pandemie. V tomto článku vám představíme, kolik jsme na zbožových srovnávačích pomohli všem našim klientům díky biddingu ve 2020 vydělat a kolik jsme přitom utratili na kreditu. V druhé části se podíváme, jak si v roce 2020 vedla část z nich (154 klientů) na české Heurece.cz ve srovnání se Zboží.cz. Obrat a útraty všech našich klientů Našim BiddingTools a BiddingManager klientům jsme v loňském roce pomohli na Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz vydělat dohromady neuvěřitelných 2,65 miliardy korun. Utratili jsme přitom přes 96 milionů korun na kreditu. Heureka.cz vs. Zboží.cz Rozhodli jsme se podívat na zoubek výkonu Heureky.cz a Zboží.cz v roce 2020 a podělit se s vámi o naše zjištění. Jako datová základna posloužila část e-shopů z řad našich klientů, kteří v roce 2020 inzerovali na české Heurece a zároveň i na Zboží.cz a v uvedeném období neměli výpadky v měření konverzí na srovnávačích. Celkem tyto podmínky splňovalo 154 e-shopů z nejrůznějších segmentů (elektro, kosmetika, knihy, oblečení, auto-moto, sport, nábytek, zahrada, hračky, chovatelské potřeby, hry, nářadí a mnoho dalších). Jak si stojí Heureka.cz a Zboží.cz? E-shopům v uvedeném vzorku přinesla z 65 % návštěvnost Heureka.cz a z 35 % Zboží.cz. Na přivedenou návštěvnost bylo nutné zainvestovat 68 % nákladů do Heureky a 32 % nákladů do Zboží.cz. Návštěvy přivedené ze Zboží.cz byly tedy o trochu levnější než návštěvy z Heureky.cz. Sledovaným e-shopům vygenerovala v loňském roce Heureka 64 % objednávek z těchto porovnávačů. Zbylých 36 % připadlo na vrub Zboží.cz. To potvrzuje také konverzní poměr, který vykazoval o kousek lepší srovnávač Zboží.cz (6,64 %). Obratově vede jednoznačně Heureka. Z Heureky přišlo analyzovaným e-shopům 70 % celkového obratu ze srovnávačů. Také průměrná hodnota objednávky byla na Heurece.cz vyšší, a to v hodnotě 2 472 Kč. Zboží.cz vygenerovalo 30 % obratu s průměrnou hodnotou objednávky 1 903 Kč. Na závěr jsme hodnotili, jak se sledovaným e-shopům inzerce na těchto srovnávačích vyplatila vzhledem k PNO (podíl nákladů na obratu). Opět si o něco lépe vedla Heureka, kde průměrná hodnota PNO dosáhla 3,2 %. Na Zboží.cz bylo průměrné dosahované PNO 3,5 %. Heureka a Zboží jsou největší obecné cenové srovnávače na českém trhu, přičemž Heureka je silně dominantní také na Slovensku. Věnovat vaši pozornost inzerci na těchto srovnávačích se tedy určitě vyplatí. Nejlepších výsledků v silně konkurenčním prostředí na zbožácích dosáhnete používáním chytrých nástrojů pro automatický bidding jako jsou například BiddingTools nebo BiddingManager. Pro co největší napárovanost produktů na Heurece CZ/SK si také můžete nechat zdarma vygenerovat analýzu spárovanosti. (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '12-04d9c95424b2f28aaece6f953bb0e4aa'; js.dataset.a = 'inovit'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); My jsme s výsledky našich klientů na srovnávačích spokojeni, stejně jako oni. Pokud chcete také pomoci se správou inzerce na zbožových srovnávačích, neváhejte se nám ozvat na [email protected]! Článek Jak se e-shopům dařilo na Heurece a Zboží.cz ve 2020 se nejdříve objevil na Trayto.
Každý dobrý trenér hledá způsoby, jak zvyšovat výkon svých svěřenců. Hledal ho i Marek Neufus z agentury Performics, který spravuje zbožové porovnávače pro e-shop Bodyworld, a rozhodl se zpestřit cvičební plán e-shopu intenzivním autobiddingem. Jak se aut
Na Heurece nově najdete již 4 pozice v boxu doporučovaných e-shopů. Aby novinek nebylo málo, Zboží.cz testuje nové zobrazování výsledků vyhledávání. Jak se tyto změny dotknou vás? 4. placená pozice na Heurece Jak jsme již psali, Úřad pro ochranu hospodář
Jak logistické společnosti zvládají enormní online nákupy? Jak nová plaforma Merxu pomůže digitalizaci velkoobchodu? Které kategorie přibyly na Zboží.cz a co je nového na Hereuce? Jak se dařilo e-shopům v Black Friday? Novinky z prostředí e-commerce v nov
Zbožový srovnávač Heureka.cz spouští podzimní kampaň na propagaci Heureka Košíku. V sérii on-line videí poukazuje na výhody nákupu zboží prostřednictvím tlačítka Koupit. Tlačítko Koupit Jedná se o speciální službu pro obchody zapojené do programu “Ověřen
Jak koupit kvalitní zboží za nejnižší cenu? Zkuste e-shopy, které nabízejí výrobky bez obalu! Nákup vysněného zboží bude pro vaši peněženku hračka. Jak přesně fungují obchody, kde pořídíte rozbalené zboží nejvýhodnější cenou na trhu?
projít na článek