Tiskové zprávy Získali jsme PENNY 2 minuty čtení Marie Hošťálková Marketingová agentura Business Factory právě oznámila novou spolupráci s obchodním řetězcem PENNY, který má přes 420 prodejen po celé České republice. Agentura využije svého kreativního přístupu a know-how k oslovení nového publika a rozšíření povědomí o značce Penny na sociálních sítích. Zároveň se také v komunikaci zaměří na mladší publikum a představení nových produktů. 2 minuty čtení Marie Hošťálková Nový směr pro PENNY Obchodní řetězec PENNY, známý svým sloganem „Nakupujte hezky česky“, pověřil marketingovou agenturu Business Factory správou své komunikace na sociálních sítích. Business Factory představí PENNY nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti. “Agentura Business Factory nás ve výběrovém řízení zaujala svým nadšením a přístupem. Věříme, že nám pomůže dále posouvat komunikaci na sociálních sítích včetně oslovení nových zákazníků.“Vít vojtěch, vedoucí strategického marketingu penny Cíle spolupráce V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro: přiblížení nového obrazu značky zákazníkům, oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi. komunikaci kvality a společenské hodnoty značky. Kreativní kampaně Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky PENNY, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je PENNY také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto navázal na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie. „Partnerství s obchodním řetězcem PENNY pro nás přináší zcela novou příležitost. Tato spolupráce nám umožní využít naše know-how k tomu, abychom efektivně zviditelnili PENNY na sociálních sítích a přiblížili jejich produkty a hodnoty širšímu publiku.”jan pátek, ceo business factory Tisková zpráva ke stažení. Stáhnout zde Sdílet tento článek Zkopírováno do schránky
13.04.2023, Pro našeho klienta v Praze/Ostravě hledáme Business Development Executive! Hlavním oborem, ve které ...
projít na článekKreativa Měníme nejen herní svět 3 minuty čtení
projít na článekHR Jak v BF funguje onboarding nových talentů 3 minuty čtení
projít na článekV pracovním životě musíme mít často zařazeno na vysokou rychlost. Někdy je to cesta po divokých serpentinách, jindy zase strmá jízda z kopce. Vánoční svátky nám slouží mimo jiné i k tomu, abychom přibrzdili a načerpali dost sil do dalšího roku. Doufáme, ž
projít na článekDetralex je lék proti křečovým žilám vázaný na lékařský předpis. Účinné látky diosmin, respektive hesperidin jsou z veřejného zdravotního pojištění hrazeny v indikaci: A) symptomatická léčba chronické žilní nemoci s objektivními známkami choroby (viditeln
projít na článek