V digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnávali CTR původního B2B segmentu s naším novým AdPicker AI B2B segmentem. AdPicker je nástroj, který využívá pokročilé techniky AI a strojového učení k vytváření uživatelských segmentů. Výsledky testu byly pozoruhodné. AdPicker audience postavená na CPEx datech vykázala signifikantní zlepšení CTR až o 33 %. Na odkazu níže si můžete stáhnout celou případovou studii. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit [email protected]. Pokud chcete AdPicker audience vyzkoušet, rádi vám připravíme dealy, případně je naleznete v Adform Market Place (Byznys segment (B2B)) a také je dokážeme poslat do DV360. Stáhnout case study
Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a techn
projít na článekSkin a Interscroller patří mezi nejoblíbenější formáty awareness kampaní. Dosud bylo jejich nasazení komplikováno nutností použít CPEx návrhář. Pro větší pohodlí inzerentů jsme upravili vykreslovací knihovny pro formáty Skin (branding) a Interscroller.
projít na článekKvalitní cílení je alfou a omegou kampaní. Vyzkoušejte nová publika sestavená s využitím umělé inteligence. CPEx je již od roku 2014 průkopníkem datového cílení v RTB kampaních. Od té doby se rozšířilo portfolio webů, ze kterých data sbíráme, ale hlavn
projít na článekDeterministic ID linked to unique identifier The aim of this joint project of CPEx’s publishers (Economia, Mafra, Vltava Labe Media and Czech News Center) and Seznam.cz is to create a unified standard for ad targeting and online identity. As a deter
projít na článekRegistrujte nové generické domény. Nyní máme v nabídce domény .study.
projít na článek