Kvalitní cílení je alfou a omegou kampaní. Vyzkoušejte nová publika sestavená s využitím umělé inteligence. CPEx je již od roku 2014 průkopníkem datového cílení v RTB kampaních. Od té doby se rozšířilo portfolio webů, ze kterých data sbíráme, ale hlavně se rozvíjely technologie jejich zpracování. Další důležitou změnou v průběhu let byla úprava legislativních norem zabývajících se soukromím uživatelů, což v CPExu samozřejmě reflektujeme a dbáme na to, aby vše bylo dle pravidel. Údajů, které nám mohou pomoci v segmentaci, je obrovské množství a vytvářet audience na základě manuálně zadaných pravidel není vždy ideální. Ke slovu se tedy dostávají statistické nástroje a použití umělé inteligence. Naší volbou je AdPicker z portfolia společnosti DataSentics, která se umělou inteligencí a strojovým učením zabývá a je jednou z nejrychleji rostoucích firem v tomto oboru. Adpicker nám umožňuje tvořit zájmové audience na základě automatické segmentace s využitím umělé inteligence (AI). Takto generovaná publika jsou stabilnější v čase, zejména co se týče výkyvů velikosti, protože nápočet probíhá na denní bázi. AI nahlíží na chování uživatele v kontextu celku, a tak tvoří přesnější uživatelský profil. Velkou výhodu je jednoduchá volba mezi přesností a velikostí zásahu. Je tedy možno pracovat s přesností na základě toho, jak velký je potřeba u kampaně zásah. Díky těsné spolupráci s DataSentics můžeme audience dále ladit a také tvořit nová publika na míru konkrétním klientům. Inteligentní a přesnější cílení vede k lepšímu zásahu cílové skupiny a lepším výsledkům kampaní. Další z možností je také tvorba lookalike (LaL) audiencí, které umělá inteligence (AI) dokáže tvořit typicky na základě klientských dat (návštěvy stránek či chování na nich). LaL ale můžeme stavět i na datech vydavatelů. Například v kampani, kde v PR článcích představujete nový produkt nebo technologii, můžete následně čtenáře článku oslovit nejen remarketingem, ale zásah můžete rozšířit o LaL audienci kdy oslovujete publikum podobné čtenářům článku. Tvorba “Look a like” publik je transparentní a rádi vám tedy dodáme informace na základě jakých parametrů vyhodnocujeme uživatele jako podobné. AdPicker a možnosti jeho využití s vámi rádi probereme na osobní schůzce. V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazům mi prosím napište [email protected].
Na přání našich zákazníků rozšiřujeme funkce kreditního systému. Nově můžete hradit z kreditu všechny služby!
projít na článekV digitální reklamě je datové cílení klíčovou součástí úspěchu. V CPExu jsme se rozhodli posunout hranice a využít umělou inteligenci a strojové učení pro dosažení ještě lepších výsledků. Ve spolupráci s Alzou jsme provedli A/B test, kde jsme porovnáva
projít na článekRozšiřujeme a zdokonalujeme naše cloudové služby. Nyní nabízíme výkonné a levné servery zřízené již do 55 sekund.
projít na článekRozšiřujeme naše doménové služby o zabezpečení technologií DNSSEC pro všechny SK domény.
projít na článekRozšiřujeme naše doménové služby o zabezpečení technologií DNSSEC pro všechny HU domény.
projít na článek