První měsíční report několika affiliate webů, které dlouhodobě rozvíjím. Červenec 2023 je takový milník v mém skromném affiliate podnikání. Založil jsem jeden nový web a svůj nejnavštěvovanější web jsem přesunul na úplně novou doménu. Vnímám to jako takový restart a zkusím teď každý měsíc psát pravidelné reporty z tvorby affiliate příjmu. Příjem v červenci: 35 044 Kč Už pomalu rok a půl si do tabulky zapisuju každou jednu konverzi, která mi přijde. Je to neuvěřitelně motivující a taky mám poměrně detailní přehled o výnosech i nákladech. Meziroční nárůst je 532,07%. V červenci 2022 jsem natočil pouhých 5 544 Kč. Náklady v červenci byly 16 738,50 Kč. Je to především náklad na tvorbu obsahu a něco málo na Google Ads. Nejsou v tom rozpočítané náklady na šablony, hostingy, aplikace, atd. To se mi teď nechce počítat, ale do dalších reportů to doplním. Hrubý zisk je tak 18 305,5 Kč A nejdůležitější číslo. Na účtech mi v červenci celkem přistálo 26 361 Kč. Někdy sepíšu článek o tom jaký je rozdíl mezi provizemi v programech a reálným příjmem, který dostanete na účet. Jak dlouho to trvá, atd. Ale teď už ke stránkám. Site 1 Hlavní projekt a aktuálně největší dojná kráva v mém portfóliu. Od začátku roku na tomhle projektu docela hodně pracuju. Už před létem jsem dodělal všechny systémové stránky, jako jsou kategorie, kontakt, o nás, spolupráce, atd. Oni tam byly, ale v žalostném stavu. Chci aby projet víc komunikoval svoji značku, takže bylo potřeba těmto nedůležitým stránkám dát patřičnou péči. Teď se ale už maximálně soustředíme na obsah. V červenci jsme publikovali 5 nových článků a udělali několik drobných aktualizací. Máme rozpracovaný magnet na sběr kontaktů. Tohle mám rozdělaný už asi 4 měsíce a pořád se k tomu nemám. A přitom vím, jaký je e-mail marketing game changer. Snad jej příští měsíc do projektu konečně zapojím. Redakci opustila nejlepší redaktorka, kterou jsme měli. To je docela rána, ale nějak to dáme. Dlouho projekt stál na 1 copíkovi a věděl jsem, že to není dobré. Od začátku roku to pomalu měním. Teď se to vyplatilo. Celková návštěvnost v červenci 2023: Google: 4011 Seznam: 714 CPC: 232 Site 2 Tady to bylo o překlopení ze staré domény na novou. Projekt se pěkně rozrostl, ale název ho začal brzdit. A mě už to na staré doméně moc nebavilo rozvíjet. Název domény tady byla velká chyba, kterou jsem asi před 2 lety udělal. Už dlouho nedával smysl, takže jsem se rozhodl pro změnu. Vypadá to, že se mi vše podařilo překlopit a z návštěvnost z vyhledávačů proudí dál. Teď nechávám novou doménu trošku v klidu a příští měsíc se vrhneme do prvních úpravy. Nejlepší zpráva je, že přes pokles návštěvnosti konverze nepřestaly chodit. Tenhle projekt bude potřebovat detailnější rekonstrukci obsahu. Beru to tak, že jsem si právě koupil starší web a jdeme jej upravovat, aby z něm byla také podobná dojná kráva jako je site 1. Celková návštěvnost v červenci 2023 byla podle GA 4 227. Pro srovnání. Původní projekt na staré doméně měl v červenci 2022 návštěvnost 6 553. Takže nějaký pokles tam je, ale vzhledem k tomu, že to je barák na rekonstrukci mě to netrápí. Site 3 Tohle je úplně nový web. Dlouho jsem přemýšlel nad jednou velmi lukrativní affiliate nikou, ale pořád jsem nevěděl jak se do toho efektivně pustit. A pak přišel nápad na trošku podobnou niku, která mě zároveň hodně zajímá a baví. Takže tohle bude web v řekněme sousední nice s univerzálním brandovým názvem, který nakonec můžu přehodit na cokoli. Začínáme úplně od nuly. Začal jsem ale trošku netradičně tím, že jsem na webu nahodil asi 40 různých url adres a teprve potom je plním obsahem. Takže na webu teď existuje docela dost článků, kde je pouze nadpis. Vycházím z analýzy klíčových slov, affiliate programů, a top produktů které jsou v nice k dispozici. Obsah je teď rozdělený na cca polovina informační články a polovina konverzní affiliate obsah. V plánu je dostat na všechny url do konce roku nějaký základní obsah. Možná udělám pár srovnávacích článků a pošlu na to reklamu. Je to nika, kde je provize poměrně vysoká, takže by to mohlo být zajímavé. Uvidíme jak se to poskládá. Hlavně na to nebudu tlačit. Je to oblast, která mě baví a chci si to víc užívat, než z toho dělat byznys. A prioritu mají weby, které vydělávají. Další report bude v srpnu. Napadá vás něco zajímavého, co by bylo dobré v reportech zmínit. Dejte mi vědět do komentářů. Affiliate reporty 2023 Přehled všech článků s reportem výkonu mých affiliate webů: Říjen 2023 obsah, obsah, obsah (47 652 Kč) Září 2023 revize starších článků (42 998 Kč) Srpen 2023 e-mail marketing (35 638 Kč) Právě čtete: Července 2023 2 nové weby (35 044 Kč) V roce 2020 jsem měl skromný cíl 1 konverze denně. Jestli se mi to povedlo a co bych teď udělal jinak si můžete přečíst tady.
2. Affiliate Summit pod záštitou 22. Affiliate konference Proběhlo: 12.10.2023 děkujeme Vám za vaši účast na AFFILIATE SUMMITU, unikátní setkání zástupců významných e-shop
projít na článek1. Affiliate Summit pod záštitou 21. Affiliate konference 18.5.2023 v Praze Cílem setkání je propojit blíže tyto dva světy, Partnerů a Inzerentů k zvýšení objemu obratu v
projít na článekNeustále narážím na zprávy a články, ve kterých se tvrdí, že rok 2014 bude rokem velkého rozvoje affiliate marketingu v České republice. Kdybych podobná tvrzení neslýchával i v minulých letech, tak bych tomu snad aspoň trochu věřil. Nechci psát, že se aff
projít na článekPokud se v rámci affiliate marketingu zabýváte tvorbou produktových katalogů, tak se tu a tam asi občas setkáváte se situací, kdy byl affiliate program ukončen. Co však dělat, když máte na webu produkty z eshopu, jenž už neumožňuje další placenou affiliat
projít na článek2.10.2014 jsem měl přednášku na 6. Affiliate konferenci na téma Nejlepší affiliate pluginy pro WordPress. Jsem moc rád, že jsem měl možnost si toto téma zpracovat a někomu tím možná pomoci. Na video se můžete podívat zde: A zde jsou slajdy: Tomáš Poner a
projít na článek