Cesta do hlubin online marketingu aneb 5 důvodů, PROČ jsme se rozhodli uspořádat stáž

BF Life 5 důvodů, proč jsme se rozhodli uspořádat stáž 2 minuty čtení Barbora Hlavoňová ,,Stáž by měla být oboustranně obohacujícím zážitkem. Cenná pomoc pro naše týmy a studnice neocenitelných zkušeností pro stážisty.” 2 minuty čtení Barbora Hlavoňová 1. Podpora mladých talentů Známe to všichni - každý inzerát hledá odborníky s několikaletou praxí, ale kde ji na startu kariéry nabrat? My jsme šli proti proudu! Stáž byla pro nás možností dát novým talentům šanci zabrousit do světa marketingu a jejich odhodlání a chuť se učit nám ukázaly, že jsme udělali správné rozhodnutí! 2. Smršť nových nápadů Podle nás kreativita nemá hranice, občas ovšem nápady stávkují. Čerstvý vítr v podobě stážistů dokáže nakopnout, povzbudit a přinést mimo jiné i nové nápady a perspektivy, které nám připomněly, proč je marketing tak skvělý! “Stáž by měla být oboustranně obohacujícím zážitkem. Cenná pomoc pro naše týmy a studnice neocenitelných zkušeností pro stážisty.”Barbora hlavoňová, hr specialist 3. Rozvoj mentorství a partnerství Dát šanci vyzkoušet si mentorství i těm, kteří si tuto roli ještě nikdy neosahali a vybudovat si pevné profesní vztahy. Nebylo to obyčejné mentorství, společně jsme vytvářeli příběhy, které byly o sdílení zkušeností nejen u virtuální kávy. Věříme v budování trvalých vztahů a tato stáž nám umožnila vytvořit nové spojení s mladými budoucími profesionály. 4. Investice do budoucnosti Každá nová generace marketingových profesionálů formuje budoucnost tohoto odvětví. Uspořádání stáže byl skok do budoucnosti, naše investice do budoucích lídrů a kreativních sil. Věříme, že jsme znalostmi “nakrmili” budoucí marketingové superhrdiny. 5. Zvýšení brand awareness Stáž nám otevřela nové obzory, posilnila naše týmy a věříme, že v komunitě marketérů nám dodá šmrnc i respekt. Samozřejmostí je zvýšení povědomí o naší společnosti, chceme budovat kladný vztah k naší značce a vytvářet si pozitivní a pevné vazby. Sdílet tento článek Zkopírováno do schránky Barbora Hlavoňová

projít na článek

59. díl — AI a budoucnost online marketingu? — Jak se staví e-shop Dudlu.cz

Když se začne mluvit o budoucnosti online marketingu, nejde se vyhnout AI. I my na Dudlu hledáme způsoby jak si pomocí AI ušetřit práci, a tak batolecími krůčky promptujeme, testujeme a aplikujeme první zlepšováky pro rutinní činnosti. A protože toho chce

projít na článek

Pozor akce: lítáme s dronem za kolik si řeknete

2.5/5 - (19 votes) Dronem natáčíme a fotíme už několik let. Ale vzhledem k tomu, že se trh mění doslova pod rukama, rozhodli jsme se uspořádat akci lítáme s dronem za kolik si řeknete. Nevěříte, zní to na české poměry šíleně? Možná, ale my jí i tak udělám

projít na článek

Konference Digidějovice 2019

Ve čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019.  Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které

projít na článek

Stáž v helsinské organizaci Aseman Lapset

V březnu jsme se zúčastnili společně s Českou asociací Streetwork týdenní stáže v Helsinkách, kterou organizovala finská organizace Aseman Lapset. Tato stáž nám umožnila seznámit se s efektivními metodami budování důvěry mezi mladými lidmi a institucemi,

projít na článek

Co je to USP aneb Odliš se nebo zhyň!

V marketingu se často setkáváme se zkratou USP. Ta vychází z počátečních písmen anglického spojení Unique Selling Proposition unikátní prodejní nabídka. Jde o marketingový koncept, který se zaměřuje na to, co dělá produkt nebo službu jedinečnou, odlišnou

projít na článek