CFMOTO GLADIATOR X_1000 G3

CFMOTO GLADIATOR X1000 G3 Cena s DPH: od 304 990 Kč InfoMožnosti ceny Přichází nová generace Gladiátorů X1000 Nový Gladiator poskytuje více než jen maximální výkon; je to vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte a pracujte s vědomím, že máte v rukou po všech stránkách technologickou špičku v oblasti ATV. GLADIATOR X1000 G3 T3b základní verze – 304 990 Kč GLADIATOR X1000 G3 T3b PREMIUM – 314 990 Kč Cena u základní verze obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ alu kola, pneumatiky VULTURE + CFMOTO BEADLOCK RIMS (premium verze), silný naviják, homologované tažné zařízení, nitrogenové tlumiče s o 35% vyšším zdvihem, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n’ Ride. 5 let záruka! Cena u premium verze obsahuje: Navíc oproti základní verzi prémiové 14“ disky kol BEADLOCK (oranžový lem disků), speciální automotive barva Zircon Black, oranžové pružiny tlumičů. Barva základní T3b základní verze: šedá pastelová (Ghost grey) Barva základní T3b premium verze: černá (Zircon Black) Příplatek za barvu (pouze pro základní verzi): Barva: camouflage (Timber Camo) + 6 000 Kč T-Box: + 6 489 Kč Více příslušenství naleznete na stránkách Journeyman. Popis modeluTechnické informaceRevoluční změny Supermoderní Gladiator X1000 třetí generace Čtyřkolka Gladiator X1000 G3 od společnosti CFMOTO je výkonný terénní stroj navržený pro zábavu i práci v náročném terénu. Tento model kombinuje robustní konstrukci s moderní technologií a výkonným motorem, čímž poskytuje vynikající výkon a spolehlivost v různých podmínkách. Jedním z hlavních prvků, který dělá Gladiator X1000 G3 tak efektivním, je jeho silný motor. Pohání ho zážehový, kapalinou chlazený motor s objemem 962 cm3, který je schopen poskytnout dostatek výkonu pro překonávání náročných terénů a tažení nákladů. Díky vysokému točivému momentu je schopen zvládnout i náročné úkoly, jako je tažení těžkých břemen nebo práce v terénu s nákladem. Důležitou vlastností této čtyřkolky je také její robustní konstrukce, která zajišťuje odolnost vůči nárokům terénu. Ochranné prvky, jako jsou skořepinové sedadlo a pevný rám, chrání stroj před poškozením při jízdě po nezpevněných cestách a v náročném terénu. Tato kombinace výkonu a odolnosti činí Gladiator X1000 G3 ideálním společníkem pro dobrodružství i práci v terénu. Není to však jenom o výkonu a odolnosti; Gladiator X1000 G3 nabízí také komfort a pohodlí pro řidiče a pasažéry. Ergonomicky navržené sedadlo a ovládací prvky umožňují pohodlnou jízdu i po dlouhou dobu. K dispozici jsou také různé doplňky a příslušenství, které umožňují přizpůsobení stroje dle individuálních potřeb uživatele. S moderními technologickými prvky, jako je například digitální displej s informacemi o stavu stroje a možností připojení mobilních zařízení, nabízí Gladiator X1000 G3 skvělou kombinaci výkonu, odolnosti a komfortu. Bez ohledu na to, zda se jedná o rekreační použití nebo o práci v terénu, tato čtyřkolka od CFMOTO poskytuje spolehlivý výkon a potěšení z jízdy ve všech podmínkách. Kapacity:   Benzinová nádrž: 30 litrů Délka: 2445 mm Šířka: 1264 mm Výška: 1450 mm Rozvor: 1480 mm Hmotnost: 472 kg     Systém pohonu:   Převodovka: Automatická CVT variátor original CFMOTO CV Tech / převody P/R/N/H/L Náhon kol: Kardanovými hřídeli 44 pohon: Odpojitelný Přední pneu: 279-14 (CST STAG + SFMOTO DEADLOCK RIMS verze premium) Zadní pneu: 2711-14 (CST STAG + SFMOTO DEADLOCK RIMS verze premium) Diferenciál: Přední a zadní (uzamykatelný)     Brzdový systém:   Brzdy přední: Kotoučové hydraulické Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické Parkovací brzda: Ano     Odpružení:   Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení Dvojitá ocelová A-ramena Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení Vlečená ocelová ramena Tlumiče Nitrogenové tlumiče s o 35% vyšším zdvihem     Motor:   Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Výkon motoru: 90k (67,1 kW) Točivý moment: 85 Nm Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm Objem motoru: 1000 cm3 Startování: Elektrickým startérem Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Mazání: S mokrou skříní Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Zapalování: ECU Bosch Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů     Ovládání:   Posilovač řízení: Variabilní EPS + 3 režimy nastavení Ovládací displej: 7” TFT Displej 3 režimy motoru: WORK, NORMAL, SPORT Elektronický plyn: Ride-by-Wire Asistent sjíždění z kopce: DAC (Downhill-assist-control) Motorová brzda: EBS Asistent bezpečnosti: Burst Sensor /monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru Revoluční změny! Výkon: 90 HP / 85Nm Original CFMOTO CVT: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly. Delší životnost řemene. Variabilní EPS + 3 režimy nastavení: Progresivní elektronický posilovač řízení.Možnosti nastavení: MIN: Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy. MID: Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace. MAX: Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.7” TFT DisplejMotor:3 režimy motoru SPORT: Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu. NORMAL: Lineární odezva plynu pro všestranný den. WORK: Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 16% je promítnutý v celém spektru otáček.Ride-by-Wire (elektronický plyn)EBS – motorová brzda.Asistenti bezpečnosti:DAC: Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.Burst Sensor: Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.Optimalizovaná řídítka: Řídítka i štoky jsou ze slitiny hliníku čímž vznikla 40% úspora jejich hmotnosti.Nová, lepší ergonomie:Vylepšený jezdecký trojúhelník.Vylepšené ovládání plynu.Řazení přešlo na pravou stranu.Optimalizovaná brzdová soustava.Brzda předních kol je ovládána levou páčkou.Rozestup nohou je zúžený o 11 mm.Až o 80% menší vibrace působící na tělo.Lepší odvod tepla od nohou jezdce.Podvozek do extrému:Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.O 35% zvýšení zdvihu pružení.O 17% menší poloměr otáčení.Odpružení nové generace:Plně nastavitelné, nitrogenové pružení.Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi.Přední stabilizátor.LED technika: Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií. Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.Praktická výbava:Všestranný napájecí zdrojDvojité zásuvky: zapalovač cigaret + typ A&C.3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).Velký 7″ přehledný TFT displejZadní část přináší několik jedinečností:Koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo)Designová lahůdka v podobě světelné LED rampyLuxusní sedadlo spolujezdce. Gladiator X1000 G3 PREMIUM Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK (oranžový lem disků).Speciální barva Zircon Black.Oranžové pružiny tlumičů. Máte nějaký dotaz? Message * We will contact you within one business day. SEND MESSAGE The post CFMOTO GLADIATOR X_1000 G3 first appeared on potok.cz.

projít na článek

Test CFMOTO Gladiator X110: splněný dětský sen

Mít možnost řádit na podobném stroji byl sen mého mládí, splnil jsem jej až svému synovi, který se na test nové dětské čtyřkolky Gladiator X110 od CFMOTO opravdu těšil. (Jaroslav Vavera)

projít na článek

CFMOTO Festival podruhé

Stejný kemp, stejná akce, jen jiný termín a mnohem víc účastníků. Takový byl letošní CFMOTO festival pro všechny majitele a příznivce čtyřkolek CFMOTO, který proběhl tento víkend. Než se rozepíšeme do článku, mrkněte se, jaká byla atmosféra.

projít na článek

CFMOTO GLADIATOR Z950 Sport XL

CFMOTO GLADIATOR Z950 Sport XL Cena s DPH: od 444 990 Kč InfoMožnosti ceny SDÍLEJTE ZÁŽITEK Z DOBRODRUŽNÉ JÍZDY… …se svými přáteli – na jednom místě, v jednom čase. Představujeme 4-místnou verzi Gladiatoru Z950

projít na článek

Video - CFMOTO 700CL-X ADV a 450SR

Po poctivém testu nového cestovního endura od CFMOTO tu pro vás máme dost živé dojmy přímo z prvních jízd na obou novinkách pro letošní rok. Tak se pohodlně usaďte a jedem!

projít na článek

CFMoto 650GT solid sports-touring

CFMOTO are an unknown name to many, and can still be thought of as a late arrival to the European motorcycle market. Their core business is that of quads, ATV, side by sides, and in this segment they are well established players everywhere, enjoying sign

projít na článek