Michaela Koubová Brand je zázrak. Firmy se mu ale nevěnují. B2B podniky vnímají silnou značku jako velkou výhodu. Nejen, že usnadňuje práci obchodníkům, pomáhá jim konkurovat jinak než cenou, ale 8 z 10 B2B podniků říká, že silný brand pomáhá značce dostat se do výběrového řízení. Realita je ale jiná. Většina peněz, času a úsilí jde v B2B do výkonnostního marketingu na úkor budování silné značky. O skutečné rovnováze brandu a výkonu lze mluvit pouze v necelé pětině B2B firem. Podívejte se na celý článek na toto téma: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/ #B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketing Unikátní projekt B2B monitor Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. www.b2bmonitor.cz Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde. Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu. The post Číslo týdne #252 appeared first on Agentura B-inside s.r.o..
Michaela Koubová Silný brand přináší poptávky. Ve většině podniků, kde se nyní věnují brandu více než dříve, zaznamenávají vyšší podíl poptávek generovaných marketingem. Odpovědi na to, proč je dobré se zabývat rovnov
projít na článekMichaela Koubová Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení. Pravděpodobnost, že decision maker zařadí danou značku do výběrového řízení, je 3x vyšší, pokud zná značku spontánně (70 %), než pokud ji zná jen s n
projít na článekMichaela Koubová Brand přináší obchody. Ani výkonnostní marketing nemá takovou sílu jako dlouhodobá znalost značky. Hledání na Internetu a aktivní úsilí obchodníků má jen poloviční účinnost oproti silné značce nebo do
projít na článekMichaela Koubová Znalost značky? No..tušíme. Pouze 23 % B2B podniků má znalost značky změřenou průzkumem, 60 % znalost značky nějak tuší, ale změřenou ji nemá. Zbytek tuto informaci vůbec nemá. Dá se řídit brand, aniž
projít na článekMichaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. V ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smysl. Již teď můžeme prozradit, že realita je oproti tom
projít na článek