Marketingový výzkum trhu B2B v celé Evropě. Jsme výzkumná agentura specializující se na B2B trhy a marketing. Marketingový výzkum trhu jsme realizovali ve více než 42 zemích světa. Mezi naše klienty patří Škoda Auto, ABB, Zentiva, Zetor či Bosch.
Michaela Koubová Znalost značky? No..tušíme. Pouze 23 % B2B podniků má znalost značky změřenou průzkumem, 60 % znalost značky nějak tuší, ale změřenou ji nemá. Zbytek tuto informaci vůbec nemá. Dá se řídit brand, aniž
Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. Realita je jiná. Jak jsme psali v minulém číslu týdne, v ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smy
Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce. V ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smysl. Již teď můžeme prozradit, že realita je oproti tom
Michaela Koubová Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení. Pravděpodobnost, že decision maker zařadí danou značku do výběrového řízení, je 3x vyšší, pokud zná značku spontánně (70 %), než pokud ji zná jen s n
Michaela Koubová B-inside oslavilo 13. narozeniny! Děkujeme všem klientům za dosavadní spolupráci. Pevně věříme, že se s Vámi budeme vídat i v budoucnu. K narozeninám jsme si nadělili finální podobu knihy Behaviorální
Michaela Koubová Silný brand přináší poptávky. Ve většině podniků, kde se nyní věnují brandu více než dříve, zaznamenávají vyšší podíl poptávek generovaných marketingem. Odpovědi na to, proč je dobré se zabývat rovnov
Michaela Koubová Brand je zázrak. Firmy se mu ale nevěnují. B2B podniky vnímají silnou značku jako velkou výhodu. Nejen, že usnadňuje práci obchodníkům, pomáhá jim konkurovat jinak než cenou, ale 8 z 10 B2B podniků ří
Michaela Koubová Brand pomáhá při lead gen. Při cold callingu pomáhá známý brand domluvit schůzku s obchodníkem. Aktivní znalost značky znamenala téměř dvojnásobnou šanci, že potenciální klient souhlasil s telefonický
Michaela Koubová Vede prezentace produktů. Ačkoliv marketéři tvrdí, že branding je důležitý a věnují se mu více než dříve, stále je většina kampaní a aktivit (54 %) zaměřená na prezentaci produktů a služeb. Podíváme-l
Michaela Koubová Brand přináší obchody. Ani výkonnostní marketing nemá takovou sílu jako dlouhodobá znalost značky. Hledání na Internetu a aktivní úsilí obchodníků má jen poloviční účinnost oproti silné značce nebo do