Číslo týdne #254

Michaela Koubová Vede prezentace produktů. Ačkoliv marketéři tvrdí, že branding je důležitý a věnují se mu více než dříve, stále je většina kampaní a aktivit (54 %) zaměřená na prezentaci produktů a služeb. Podíváme-li se na konkrétní provedení mnoha kampaní, vidíme pouze fotky produktů nebo výčet skvělých vlastností nabízené služby. Brand ale zahrnuje zejména emoce a na ty se v kampaních soustředí jen 20 % energie. Dalších 26 % se zaměřuje na osvětu trhu a budování poptávky po daných produktech. Více zajímavostí si přečtěte zde: https://www.b2bmonitor.cz/2023/12/brand-nebo-vykon-v-b2b/ #B2B #B2Bvyzkum #B2Bmonitor #B2B #sales #marketing Unikátní projekt B2B monitor Realizujeme unikátní projekt, který mapuje B2B marketing a obchod v ČR. Díky tomu máme hluboký vhled do problematiky firemních trhů. Projekt B2B monitor slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Umožňuje jim srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. www.b2bmonitor.cz Nenechte si ujít zajímavosti ze světa B2B. Na všechny minulá čísla týdne se můžete podívat zde. Nebo také na našem Facebooku a LinkedInu. The post Číslo týdne #254 appeared first on Agentura B-inside s.r.o..

projít na článek

Číslo týdne #249

Michaela Koubová Silný brand přináší poptávky. Ve většině podniků, kde se nyní věnují brandu více než dříve, zaznamenávají vyšší podíl poptávek generovaných marketingem. Odpovědi na to, proč je dobré se zabývat rovnov

projít na článek

Číslo týdne #251

Michaela Koubová Brand zvyšuje šanci přizvání do výběrového řízení. Pravděpodobnost, že decision maker zařadí danou značku do výběrového řízení, je 3x vyšší, pokud zná značku spontánně (70 %), než pokud ji zná jen s n

projít na článek

Číslo týdne #255

Michaela Koubová Brand přináší obchody. Ani výkonnostní marketing nemá takovou sílu jako dlouhodobá znalost značky. Hledání na Internetu a aktivní úsilí obchodníků má jen poloviční účinnost oproti silné značce nebo do

projít na článek

Číslo týdne #248

Michaela Koubová Znalost značky? No..tušíme. Pouze 23 % B2B podniků má znalost značky změřenou průzkumem, 60 % znalost značky nějak tuší, ale změřenou ji nemá. Zbytek tuto informaci vůbec nemá. Dá se řídit brand, aniž

projít na článek

Číslo týdne #246

Michaela Koubová V ideálním světě jde brand a výkon ruku v ruce.  V ideálním světě jde podle B2B marketérů brand a výkon ruku v ruce a jedno bez druhého nedává smysl. Již teď můžeme prozradit, že realita je oproti tom

projít na článek