Už jsem viděl velkou spoustu internetových obchodů, ať už právě vzniklých nebo těch, které už nějakou dobu existují. A tato chyba se opakovala v 90 % případů. A přitom je to vcelku jednoduché a hlavně velmi, velmi, velmi důležité. Není třeba na to najímat specialistu, obvykle to majitel nebo provozovatel e-shopu zvládne naprosto skvěle. A [] The post Co hodně e-shopů nedělá a mělo by appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
Hodně majitelů e-shopů každý den svádí boj o získání nových zákazníků. Mnohdy je to boj dost náročný a hlavně velmi drahý. Na náš internetový obchod je dovedeme buď ze zbožáků jako je Heureka a Zboží, nebo z vyhledávačů jako je Google, Seznam a Bing nebo
projít na článekSlevy mohou být lákadlem a pobídkou k tomu, aby na našem e-shopu zákazník nakoupil. Ale je potřeba dávat slevy? A nebo jak je správně nastavit a komunikovat? Slyší na slevy návštěvníci našich e-shopů? Ano i ne. Navíc od letošního roku (rok 2023) platí v Č
projít na článekReportů z E-shop Summitu 2017 se určitě objeví hodně, proto jsem se rozhodla ho udělat malinko netradičně. Stejně "to nejlepší" z přednášek se objevilo již ten den na Twitteru pod hastagem #ESS17. Vybrala jsem proto vždy několik tweetů, které vystihly sam
projít na článekKdyž spouštím nový e-shop, procházím seznam těch nejnutnějších kroků, které jsou naprostou samozřejmostí. Třeba se tento můj seznam bude hodit i vám. Jak píšu, je to opravdu jen to nejzákladnější, bez čeho bych internetový obchod nespustil. Obsah e-shopu
projít na článekVážení klienti, jako dárek ke každé objednávce na našem e-shopu, dostanete řasenku Lancome Monsieur 4 ml v hodnotě 280,- zdarma Článek Dárek ke každé objednávce na našem e-shopu se nejdříve objevil na Ateliér Kotlár.
projít na článek