Veronika Brindzová | ​Mentorka a stratég pro vaši značku

Společně zlepšíme vaše marketingové aktivity. Od nastavení komunikační strategie až po vybudování vaší silné značky. V marketingu je spousta věcí, které se dají dělat. Jak ale máte poznat ty správné právě pro vaši značku? To bude můj úkol.

projít na web

E-shop Summit 2017 a to nejlepší z něj

Reportů z E-shop Summitu 2017 se určitě objeví hodně, proto jsem se rozhodla ho udělat malinko netradičně. Stejně "to nejlepší" z přednášek se objevilo již ten den na Twitteru pod hastagem #ESS17. Vybrala jsem proto vždy několik tweetů, které vystihly sam

projít na článek

Moje přednáška z konference PPC Restart 2017

20. října 2017 jsem měla možnost přednášet spolu s Andrém Hellerem na prvním ročníku konference PPC Restart 2017. Tématem naší přednášky bylo Google Analytics v rukou PPC specialisty. Na několika příkladech z praxe jsme vám ukázali, jakou paseku mohou při

projít na článek

Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty - PPC na stojáka #8

22. února 2018 mne pozvali do Brna na akci PPC na stojáka #8, kterou organizuje agentura Besteto. Tématem mojí přednášky bylo "Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty", ve které jsem na praktických příkladech ukázala, jak jako PPC specialista vytěžit

projít na článek

Moje postřehy ze zimního PPC campu 2018

Před pár hodinami jsem se vrátila ze 6. ročníku PPC campu, který organizuje, Markéta Kabátová a její tým z ,Ulab. A protože jako každý PPC camp tu zazněla spousta skvělých informací a tipů, rozhodla jsem se, že si všechny své postřehy ještě takhle začerst

projít na článek

Předělejte během pár minut klíčová slova v Skliku na rozšířenou volnou shodu

Na ,PPC Offline jsme se poprvé oficiálně dozvěděli, že Sklik plánuje přidat mezi shody klíčových slov i tzv. rozšířenou volnou shodu. Pokud máte stejně jako já reklamní účty Skliku a Google AdWords jednoho klienta různorodé, v Skliku máte slova ve volné s

projít na článek

Funkce IF v Google AdWords

Funkce IF pomůže inzerentům více personalizovat jejich inzeráty s ohledem na to, kdo daný výraz vyhledává a z jakého zařízení ho vyhledává, a to vše bez nutnosti používat jakýkoliv doplňující zdroj s podkladovými daty, jako je tomu u personalizátorů rekla

projít na článek