22. února 2018 mne pozvali do Brna na akci PPC na stojáka #8, kterou organizuje agentura Besteto. Tématem mojí přednášky bylo "Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty", ve které jsem na praktických příkladech ukázala, jak jako PPC specialista vytěžit ještě více z práce s Google Analytics. Než se ale pustíte do těch pěti tipů, zkontrolujte si nejprve, že vám Google Analytics měří správně. A prý jsem jim tam trhla rekord v návštěvnosti :) Slide z přednášky najdete u mne na SlideShare.
Lišáka jsme naučili žonglovat s Google Analytics 4 daty. Nově si tedy můžete v Nastavení Bidding Foxu zvolit Google Analytics 4 (GA4) jako zdroj objednávek a prokliků.
projít na článekSpolečnost Google oznámila, že 1. července 2023 přestane služba Universal Analytics shromažďovat veškerá data (třeba návštěvnost, konverze, hodnotu nákupů) a zcela ji nahradí služba Google Analytics 4.
Nově můžete v Google Analytics pozorovat, že vstupní stránky obsahují parametr gad=1, který v adresách běžně nepoužíváte. Tento parametr do URL přidávají Google Ads pro lepší sledování návštěvníků, kteří přišli na web přes některý z vašich inzerátů/rekla
projít na článekJaké je to nejzákladnější nastavení Google Analytics pro e-shop, které hodně začínajících nebo malých e-shopů nemá zapnuté? The post Základní nastavení Google Analytics pro e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
projít na článek20. října 2017 jsem měla možnost přednášet spolu s Andrém Hellerem na prvním ročníku konference PPC Restart 2017. Tématem naší přednášky bylo Google Analytics v rukou PPC specialisty. Na několika příkladech z praxe jsme vám ukázali, jakou paseku mohou při
projít na článek