Společnost Google oznámila, že 1. července 2023 přestane služba Universal Analytics shromažďovat veškerá data (třeba návštěvnost, konverze, hodnotu nákupů) a zcela ji nahradí služba Google Analytics 4.
Pokud podnikáte na internetu tedy pokud máte vlastní web nebo dokonce provozujete e-shop určitě vás zajímá, kdo (a na co) na vašich stránkách kliká. Asi nejznámějším nástrojem zaměřujícím se na analýzu návštěvnosti webů jsou Google Analytics. Ty vám mim
projít na článekLišáka jsme naučili žonglovat s Google Analytics 4 daty. Nově si tedy můžete v Nastavení Bidding Foxu zvolit Google Analytics 4 (GA4) jako zdroj objednávek a prokliků.
projít na článek22. února 2018 mne pozvali do Brna na akci PPC na stojáka #8, kterou organizuje agentura Besteto. Tématem mojí přednášky bylo "Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty", ve které jsem na praktických příkladech ukázala, jak jako PPC specialista vytěžit
projít na článekJaké je to nejzákladnější nastavení Google Analytics pro e-shop, které hodně začínajících nebo malých e-shopů nemá zapnuté? The post Základní nastavení Google Analytics pro e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.
projít na článekNově můžete v Google Analytics pozorovat, že vstupní stránky obsahují parametr gad=1, který v adresách běžně nepoužíváte. Tento parametr do URL přidávají Google Ads pro lepší sledování návštěvníků, kteří přišli na web přes některý z vašich inzerátů/rekla
projít na článek