Transparentnost, férovost, flexibilita. To jsou tři klíčové hodnoty, které ztělesňují nejen spotřebitelské úvěry COFIDISu, ale i zcela novou kampaň, kterou COFIDIS odstartoval právě v těchto dnech. V nové kampani pojmenované „Hrajeme podle vás“ se COFIDIS představí jako společnost, která hraje fér a konečně podle přání zákazníků. COFIDIS v ní odvážně ukáže vedle své férové nabídky i nejčastější úvěrové pasti, které používají někteří poskytovatelé úvěrů v honbě za ziskem. Kampaň poběží mimo jiné v TV a na internetu.
Čerstvý průzkum úvěrové společnosti Cofidis ukázal, že třetina lidí studuje obchodní podmínky před podpisem úvěrové smlouvy maximálně 5 minut. Ve srovnání s rokem 2014 lidí s tímto přístupem dokonce mírně přibylo. Do budoucna by se ovšem mohla tato nelich
projít na článekU příležitosti 30. výročí se společnost Cofidis rozhodla ke změně svého loga do modernější podoby, a to postupně ve všech osmi evropských zemích, kde Cofidis působí. Ruku v ruce s novým logem spouští Cofidis v České republice nový moderní web a začíná se
projít na článekSpolečnost COFIDIS s. r. o., doposud na českém trhu známá poskytováním úvěrů na dálku, vstupuje na trh s novým produktem – splátkovým prodejem. Obchodní partneři COFIDISu jsou vybíráni z různých oblastí spotřebitelského trhu. COFIDIS tímto účelovým úvěrem
projít na článekOd konce listopadu přichází značkový poskytovatel spotřebitelských úvěrů společnost Cofidis na český trh s novým produktem. Díky Partnerské konsolidaci Cofidis získají páry žijící ve společné domácnosti možnost sloučit všechny půjčky obou partnerů do jedn
projít na článekSpolečnost Cofidis, specialista na poskytování úvěrů na dálku, vstupuje do sponzoringu silniční cyklistiky v České republice. Na počátku roku uzavřela společnost Cofidis smlouvu s Českým svazem cyklistiky a stala se tak generálním partnerem nejvýznamnější
projít na článek